חדשות

פיגוע דקירה בבאר שבע

חדשות22 במרץ 2022    3 דקות
0

ארבעה נהרגו ושתי פצועות נוספות הועברו לבית החולים סורוקה

פיגוע דקירה בבאר שבע
צילום: מאיר אבן חיים

אזרחים שהיו במקום, חמושים, ניסו לעצור את המפגע אולם זה ניסה לתקוף אותם כשהוא חמוש בסכין. כשהחל לרוץ לכיוונו של אחד האזרחים שניצב מולו עם אקדח שלוף, ביצע האזרח ירי לעבר פלג גופו התחתון. המפגע נפל אל הכביש כשהוא פצוע באורח אנוש. במקביל נורו לעברו יריות נוספות מאזרחים ואנשי ביטחון. כוחות משטרה גדולים ממרחב נגב הגיעו לזירה, כמו גם אנשי שב"כ.

המחבל, תושב חורה מוכר למשטרה

אורטל פרלמן שמואלי וג'ולי קייט מראשי הפורום לקידום הנגב הגיבו לאירוע הדקירה בבאר שבע:"משטרת ישראל חייבת להגביר כוננות ולעצור את ההתחממות ששוב מורגשת בבאר שבע וסביבתה. אסור שהאזרחים ירגישו מופקרים מול ההתחממות הלאומנית ודמם יהיה הפקר".

בבית החולים סורוקה עדכנו כי בחדר הטראומה במלר"ד סורוקה מטופלות כעת שתי נשים מאירוע הדקירה בבאר שבע. שתיהן מוגדרות במצב קשה, סובלות מפצעי דקירה בגב. צוות חדר הטראומה ערוך בכוחות מתוגברים לתת מענה לפצועים נוספים באם יגיעו כאלה.

שמעון זגורי מתנדב זק״א באר שבע שמטפל בזירה הקשה: ״מדובר במספר זירות ופיגוע משולב של דריסה ודקירות, כשהגעתי למקום ראיתי המולה רבה, מספר פצועים ששוכבים וסובלים מפצעי דקירה, עובר אורח סיפר שהמחבל שככה״נ הגיע ברכב יצא ודקר במספר מקומות מספר עוברי אורח, אזרח שחלף במקום השתלט עליו ונטרל אותו וכך מנע פגיעות נוספות בנפש. לצערי פראמדיק מד״א במקום נאלץ לאשר את מותה של אישה כבת 50 שסבלה מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפצעי הדקירה, בבית החולים סורוקה נקבע מותם של 3 נפגעים נוספים שפונו מהזירות. מותו של המחבל נקבע ג״כ במקום. מתנדבי זק״א באר שבע מטפלים בכלל הזירות בכבוד המת בזירה הקשה".

ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית בהתייחסות לנהג האוטובוס שניטרל את המפגע בפיגוע בבאר שבע: "אנו שולחים תנוחמים למשפחות ההרוגים ומתפללים לרפואת הפצועים. תושיית נהג האוטובוס מנעה מהאירוע להיות קשה הרבה יותר. גם במקרה זה הוכח כי הנהגים הם השכפ"ץ של המדינה".

תנועת רגבים: ההקצנה הלאומנית במגזר הבדואי לא מטופלת – והובילה לשפיכות דמים. בעקבות הפיגוע הקשה בבאר שבע בו רצח בדואי תושב חורה ארבעה בני אדם, אומרים בתנועת רגבים: "שוב אובדן המשילות בנגב עולה לנו במחיר דמים כבד. התרענו וזעקנו כי אובדן המשילות בנגב יוביל להקצנה לאומנית במגזר הבדואי, ובסופו של דבר לפגיעה בחיי אדם כפי שראינו היום ברחובות באר שבע". ברגבים הוסיפו כי "כשממשלת ישראל מפחדת לדבר על אכיפת החוק בשעה שהיא מאשרת תכנית חומש למגזר הבדואי בעלות של מיליארדים, את התוצאות משלמים תושבי הנגב. הבעיה היא לא חוסר תקציבים, אלא חוסר אכיפה. בנגב הוקמה לה מדינת בדואיסטן, והגיע הזמן שמדינת ישראל תשיב לידיה את הנגב".

 

צפו ברגע נטרול הדוקר:

צילומי הווידאו בכתבה זו נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר/עיתון זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : dddsheva@gmail.com

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה