חדשות

עוד ערב אלים בנגב

חדשות13 בינואר 2022    דקה אחת
0
עוד ערב אלים בנגב
צילום: בהתאם לסעיף 27 א

זה היום השני ברציפות בו מתקיימות הפרות סדר וידויי אבנים ברחבי הנגב. היום מוקדם המהומות היה בעיקר בכביש 31 מצומת שוקת עד תל ערד. הכביש נסגר לתנועה עקב הפרות סדר אלימות. שוטרים בסיוע מסוק ואמצעים לפיזור הפגנות פעלו בכל הערב. 10 חשודים נעצרו.

תושבים רבים דיווחו על יידויי אבנים. אמש משפחה שחזרה מבאר שבע ליישוב מיתר נרגמה לאבנים, מטרים ספורים לפני ניידת משטרה ולרכב נוצר נזק.

בוועד להצלת הנגב מסרו בתגובה למהומות: "על תושבי מדינת ישראל לדעת כי ביומיים האחרונים הנגב תחת מתקפה של גורמים טרוריסטים בגיבוי החמא"ס , אשר עושים הכל בכדי לרצוח יהודים ולהבעיר את השטח . לראיה אמש תושבי רתמים נאלצו לצאת ולהגן על הציר שמוביל ליישוב ,לאחר שפורעים בדואים הבעירו צמיגים בציר הגישה ליישוב . במקביל הבוקר נעקרו העצים שניטעו ע"י קק"ל באיזור מולדה . בזמן כתיבת שורות אלו מתנהלת הפגנה אלימה בציר 31 , תושבי ערד נצורים והגישה לבסיס חיל האוויר נבטים משובשת . אנו קוראים לרוה"מ נפתלי בנט ולשר לבט"פ עומר בר לב להכריז על הנגב כאיזור אסון לאומי ולהזרים לכאן כוחות במיידי . נגיע בקרוב עם מאות אנשים לשתול את העצים שנעקרו , אנו מזהירים את ממשלת ישראל ,אנו נצא להגן על עצמנו כפי שנאלצו לעשות אמש תושבי רתמים וכפי שעשינו בשומרי – חומות. לא נפקיר את עתידנו ועתיד ההתיישבות בנגב בידי הנהגה שבוחרת בכיסאולוגיה ולא באידיאולוגיה".

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה