חדשות

רצח במרכז בילוי בעיר העתיקה בבאר שבע

חדשות25 בספטמבר 2021    דקה אחת
1

הרצח התרחש בחנות נרגילות

רצח במרכז בילוי בעיר העתיקה בבאר שבע
אילוסטרציה: ingimage

גבן כבן 30 נורה אמש (שישי) למוות ברחוב סמילנסקי בבאר שבע. לפי החשד, הצעיר, אחמד אלג'רג'אווי משגב שלום, נכנס לחנות נרגילות – ושם הותקף על ידי שני רעולי פנים ונפצע באורח קשה. בעל חנות הנרגילות נפצע מהירי באורח בינוני. צוות מד"א העניק לשני הפצועים טיפול רפואי במקום ופינה אותם לבית החולים סורוקה שם נקבע מותו.

בוועד להצלת הנגב הגיבו באשר לאירוע אמרו: "רק אתמול הכרזנו על שורת צעדי מחאה , כמה שעות לאחר מכן נורה למוות צעיר , ונפצע נוסף (בלתי מעורב) באירוע ירי במרכז העיר , כפי שהתרענו מזמן לפשיעה אין גבולות גיזרה , ירי במרכז העיר ב"ש הוא סנונית ראשונה לבאות , ועליית מדרגה חמורה שמביאה את מלחמת המיליציות את תוך עיר המטרופולין של הנגב , הרג של אזרחים חפים מפשע הוא עניין של זמן .

אנו קוראים לממשלת ישראל , הפעולות הנדרשות במיידי הן : איסוף הנשק הבלתי חוקי ועונשי מינימום בעבירות מסוג פשע , ללא שיקול דעת השופט"

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • רוית קרני

    ישר כוח לסגן ראש העירייה, כן ירבו צדיקים כמוך.