חדשות

הפסקות מים יזומות בשכונות באר שבע

חדשות8 בפברואר 2021    דקה אחת
0

ההפסקות הן לטובת עבודות אחזקה ברשת העירונית

הפסקות מים יזומות בשכונות באר שבע
צילום: ingimage

"מי שבע", תאגיד המים והביוב של באר שבע ואופקים, הודיע היום (שני) על שתי הפסקות מים יזומות בבאר שבע, בלילה שבין שני לשלישי, (8-9.2.21) ובלילה שבין שלישי לרביעי (9-10.2.21) 09-10.02.21. ההפסקות יהיו בין השעות 23:30 בלילה ל-06:00 בבוקר, ובמהלכן יבוצעו עבודות אחזקה ברשת המים העירונית.

בין שני לשלישי, הפסקת המים תהיה בשכונות: י"א, ו', נאות לון, נחל עשן, כלניות וסיגליות.

בין שלישי לרביעי, הפסקת המים תהיה בשכונות: נווה זאב, פלח 7, נאות לון, ט', ה', העיר העתיקה, נחל בקע, נווה נוי, שכונת דרום ומול 7.

עבודות האחזקה יבוצעו בידי חברת מקורות, בהנחייתה ובאחריותה בלבד. ב"מי שבע" מתנצלים על אי הנוחות הזמנית וקוראים לתושבים בשכונות בהן צפויה הפסקת מים, להיערך בהתאם.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה