חדשות

פרויקטור הקורונה הגיע לביקור בסורוקה

חדשות14 באוקטובר 2020    דקה אחת
0

הפרופ' רוני גמזו ערך סיור במחלקות הקורונה בבית החולים

פרויקטור הקורונה הגיע לביקור בסורוקה

פרופ' רוני גמזו פרוייקטור הקורונה הלאומי, מנהל ״מגן ישראל״ ביקר היום במחלקות הקורונה בסורוקה, מרכז רפואי אוניברסיטאי מקבוצת כללית*

במהלך ביקורו של פרופ' גמזו סקר ד"ר שלומי קודש, מנהל סורוקה את פעילות ביה״ח במחלקות הקורונה, במעבדה הוירולוגית, במלר״ד ואת היערכות בית החולים לתרחישים השונים.
נערך סיור במחלקות פנימיות קורונה בראשותם של פרופ׳ ויקטור נובק ופרופ יאן פרס.

הפרויקטור, פרופ' רוני גמזו:  "שמחתי מאוד לבקר אצלכם, ולהתרשם מקרוב מהעבודה המסורה והטובה שאתם עושים כל השנה, ובטח בימים אלה. ראיתי את הברק בעיניים של הצוותים שפגשתי ואת מחויבותם למטופלים. יישר כוח!

מוסיף *פרופ׳ גמזו: ״ניכר שסורוקה, כבית חולים מוביל עם המיון הגדול והפעיל בארץ, ערוך ומוכן לטפל בחולי הקורונה כמו גם ביתר המטופלים שממשיכים להגיע לביה״ח״

ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה: ״ביקורו של פרופ' גמזו חשוב ביותר. הוא דואג להגיע לכל בתי החולים, לפגוש ולשמוע את הצוותים באופן בלתי אמצעי. במהלך הביקור הצגנו בפניו את העשייה, הצרכים והאתגרים הרבים העומדים בפני הצוותים בסורוקה.
סורוקה הוא בית החולים היחיד באזור וככזה יש לנו מחוייבות לספק את שירותי הרפואה הטובים ביותר".

ד"ר קודש מוסיף: בימים האחרונים נצפתה מגמת בלימה בהיקף התפשטות הנגיף ובשיעור הבדיקות החיוביות בישראל, וכך גם באזורנו. יחד עם זאת יש לעקוב אחר הנתונים, להמשיך להקפיד על ההנחיות כדי שנמשיך באותה המגמה.
במחלקות הקורונה מאושפזים עדיין מטופלים במצב קשה וצוותים מולטידיסיפלינאריים ממשיכים בעבודתם המאומצת להציל חיים, עבודה מעוררת הערכה״.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה