חדשות

שר התרבות והספורט ביקר במחלקת הקורונה בסורוקה

חדשות5 באוקטובר 2020    דקה אחת
0

חילי טרופר, שר התרבות והספורט ביקר היום במחלקות הקורונה בסורוקה, מרכז רפואי אוניברסיטאי מקבוצת כללית

שר התרבות והספורט ביקר במחלקת הקורונה בסורוקה
השר חילי טרופר, ד״ר שלומי קודש מנהל סורוקה ופרופ׳ ויקטור נובק מנהל מחלקה פנימית קורונה. צילום: דוברות סורוקה

במהלך הביקור, סקר ד"ר שלומי קודש מנהל סורוקה את פעילות ונתוני המרכז הרפואי ונערך סיור במחלקות פנימיות קורונה בראשותם של פרופ׳ ויקטור נובק וד״ר יאן פרס, וביחידה לטיפול נמרץ קורונה, בראשותו של פרופ' יניב אלמוג.

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "ביקרתי היום במחלקת הקורונה במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. פגשתי את הצוותים המסורים, הרופאים הרופאות, האחים והאחיות וכוח העזר ובעיקר את הרוח הגדולה והמחויבות העמוקה של בית החולים להיאבק על חייהם של הישראלים.
יש בי הכרת תודה גדולה לאנשי סורוקה שמצילים מדי יום חיים ומזכירים לכולנו ערבות הדדית מהי."

ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה: "שמחתי לארח את השר חילי טרופר בביה״ח ולהציג בפניו את העבודה המסורה והמשמעותית של הצוותים שלנו בתקופה זו. המרכז הרפואי סורוקה הוא נכס אסטרטגי למדינת ישראל ועכשיו גם מתמודד עם תחלואת נגיף הקורונה ומכין את עצמו לתרחישים מורכבים לקראת עונת החורף הקרבה. יש לנו אחריות גדולה לבריאות תושבי הנגב״. מוסיף ד״ר קודש: ״ סיור ביחידה לטיפול נמרץ קורונה ובמחלקות פנימיות קורונה מדגיש את האתגר העצום במלחמה בנגיף הקורונה. חלק גדול מהמאושפזים במחלקה במצב קשה, בהם מונשמים ומורדמים, צוותים רבים בבית החולים עושים לילות כימים כדי לטפל בהם על הצד הטוב ביותר, משימה לא פשוטה בימים אלו״.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה