חדשות

קפה מסוכן

חדשות10 באוגוסט 2020    דקה אחת
0

משטרת ישראל עצרה חשודה בייבוא חומר חשוד כסם מסוכן (אייס) אשר הוחבא בתוך שקיות קפה

קפה מסוכן
צילום: באדיבות המשטרה

בפעילות משותפת למשטרת ישראל וחוקרי יחידת הסמים של מכס נתב"ג הוחשדה ונתפסה חבילת דואר אשר עפ"י החשד הכילה חומר חשוד כסם מסוכן במשקל של כ 3 ק"ג מתאמפטמין (אייס) ארוז בתוך שקיות קפה.

שוטרי תחנת באר שבע מהיחידה ללחימה בפשיעה החמורה התלבשו כשליחי חברת משלוחים ובתאריך 6.8 הגיעו לכתובת הנמענת ועם מסירת דבר הדואר ביצעו מעצרה של החשודה, תושבת המועצה האזורית אשכול כבת 40.

מעצרה של החשודה הוארך בבימ"ש עד מחר 11.8.  "משטרת ישראל פועלת כנגד נגע הסמים המסוכנים במגוון אמצעים ויכולות במרחב הגדר, בגידול בשטחי האש והחממות הביתיות ובניסיונות הייבוא. הכל למען בטחון האזרח הנורמטיבי שומר החוק", נמסר מהמשטרה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה