חדשות

דיירת בבית האבות משען נדבקה בקורונה

חדשות17 ביולי 2020    דקה אחת
0

בנוסף לדיירת נמצאו חיוביים שני עובדים נוספים

דיירת בבית האבות משען נדבקה בקורונה
משען. צילום: עיתון שבע

הבית האבות משען עדכנו היום את משפחות הדיירים כי מתוצאות הבדיקות שנערכו שלשום ביוזמת מנהל הבית, הראל פורטנוי, לכלל הדיירים ואנשי הצוות עולה כי דיירת באגף העצמאי ,עובדת נקיון ועובד אחזקה נמצאו חיוביים לנגיף.

הודעה נמסרה לדיירת החיובית.  לפיכך, על פי תיאום של מנכל משען עם פרופסור נמרוד מיימון, ראש מטה מגן אבות, ומטעמים של הגנה על כלל דיירינו, כל דיירי הבית יוכנסו לבידוד, לפחות עד להשלמת החקירה האפדימיולוגית של המאובחנים החיוביים. על פי הנחיית פרופסור מיימון יערכו בדיקות חוזרות לדיירי המחלקה הסיעודית כבר ביום ראשון. ארוחות יוגשו לכלל הדיירים לחדריהם.

מנהל הבית מר הראל פורטנוי ועוד מספר אנשי צוות, ששהו בימים האחרונים בסמוך לעובד האחזקה החיובי, יוכנסו לבידוד בהתאם להנחיות.
מטבע הדברים, בשל כניסתו של מנהל הבית הראל פורטנוי לבידוד , יש צורך במינוי גורם אחראי שיחליף אותו בימי הבידוד.
מנהל משען אפעל מר ניר דיירי התגייס למשימה. בנוסף, תגברו את צוות הבית ויבצעו חיטוי. בבית האבות יבצעו בדיקה חוזרת לכלל המבודדים ולקבל בהקדם את כל תוצאות הבדיקות שנערכו שלשום

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה