חדשות

ילדי הגנים חזרו למציאות חדשה

חדשות10 במאי 2020    דקה אחת
0

ילדי הגנים בבאר שבע חזרו הבוקר לגנים בקבוצות קטנות ובהתאם למציאות החדשה

ילדי הגנים חזרו למציאות חדשה
גני הילדים חזרו למציאות חדשה. צילום: באדיבות עיריית באר שבע

הבוקר (ראשון, 10/5) שבו כל גני הילדים בעיר לפעילות בהתאם למתווה החזרה. צוותי החינוך קיבלו את פניהם של הילדים הנרגשים והחלו לעבוד אתם במרחבים החדשים של הגן.

במסגרת ההיערכות ללמידה בוצעו בגנים ובחצרות עבודות חיטוי וניקיון, הצטיידות באמצעי מיגון והיגיינה והכנת חומרי הסברה ברורים לשמירה על הנחיות משרד הבריאות. צוותי גינון ואחזקה של עיריית באר שבע בצעו עבודות לטיפוח החצרות על מנת שקבלת פני הילדים תהא מיטבית.

על פי המתווה החדש יתקיימו הלימודים בין השעות 07:55 – 14:00 בחלוקת ל-2 קבוצות למידה קבועות שיכללו עד 18 ילדים. קבוצות אלו חולקו גם הן ל-2 קבוצות משנה קבועות של עד 9 ילדים. צוות הגנים שמלווה את הקבוצות קבוע וזאת כדי לשמור על מוגנות מיטבית.

קבוצות הילדים יקיימו למידה בגן ומהבית לסירוגין בימים קבועים כשכל קבוצה תלמד 3 ימים בשבוע (א'-ג', ד'-ו') עם רוטציה בין הימים שלישי ושישי על מנת להבטיח מודל שוויוני להורים ולילדים.

אומרים שלום עם המרפק. גני הילדים בבאר שבע. צילום: באדיבות עיריית באר שבע

מנהלת המחלקה לחינוך קדם יסודי בעיריית באר שבע, אסנת שופן: "המציאות החדשה היא אתגר בעבור כולנו. יידרשו סבלנות, הקפדה על שיגרה מסוג חדש ותמיכה הדדית כדי לאפשר לילדים ביטחון וחזרה למקום החם והאהוב, אשר נאלצו להיפרד ממנו, שלא מרצונם, באבחה אחת ללא הכנה מוקדמת. אני מאחלת הצלחה לילדים ולצוותים החינוכיים"

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה