חדשות

הזמן השלישי

חדשות4 במאי 2020    דקה אחת
0

בעיריית באר שבע יחלו בתכנית התאווררות לבני הגיל השלישי

הזמן השלישי
עיצוב: web media

 

עיריית באר שבע תחל ביום חמישי הקרוב בתכנית התאווררות במרחב הציבורי לבני הגיל השלישי תחת השם "הזמן השלישי".

בהתאם לתוכנית, יתבקשו תושבי העיר שלא להגיע לגינות הציבוריות ולשבילי ההליכה החל מיום חמישי הקרוב (7 במאי 2020), בימים ראשון עד חמישי בין השעות 11:00-09:00 , על מנת שבני הגיל השלישי 65 ומעלה, יוכלו לצאת במועדים אלה: לגינות הציבוריות הקרובות למגוריהם ולשבילי ההליכה המוסדרים, ליהנות מזמן באוויר הפתוח וכן לבצע הליכות לשמירה על בריאותם, תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות במרחב הציבורי, כאשר אינם באים במגע עם תושבים אחרים צעירים, או כאלה שיסכנו את בריאותם של בני הגיל השלישי.

בנוסף, במהלך החודש תחל העירייה יחד עם חברת 'כיוונים' לערוך בפארקים פעילויות כושר וספורט לגיל השלישי, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות במרחב הציבורי.

בעיריית באר שבע פנו לתושבים וציינו כי, "אנו מבקשים מציבור התושבים להתחשב בבקשה זו ולהימנע מלהגיע לגינות הציבוריות ולשבילי ההליכה המוסדרים ברחבי העיר בימים: ראשון עד חמישי (החל מיום חמישי הקרוב), בין השעות 11:00-09:00 ולהקפיד כי ילדיכם ישמעו גם לבקשה זו, על מנת שהאבות והאימהות, הסבים והסבתות שלנו מעל גיל 65 יוכלו גם הם ליהנות מהמרחב הציבורי לזמן מוגבל, תוך שמירה על בריאותם ובכך להקל עליהם בהתמודדות הלא פשוטה עם שגרה הקורונה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה