חדשות

מתנדבי איחוד הצלה למען הקשישים

חדשות23 במרץ 2020    דקה אחת
0
מתנדבי איחוד הצלה למען הקשישים
צילום: באדיבות איחוד הצלה

מתנדבי איחוד הצלה סניף באר שבע חילקו אמש (א') 200 מנות מזון למבודדים וקשישים השוהים בביתם. היוזמה באה בשיתוף עם מחלקת רווחה בעיריית באר שבע שרכשה את המנות. כ-20 מתנדבים של איחוד הצלה מסניף באר שבע נרתמו לפרויקט וחילקו ברחבי העיר, בהתנדבות מלאה, ערכות מזון למשפחות בעיר השוהות בבידוד. החלוקה מבוצעת תוך הקפדה על סטריליות וניקיון. המתנדבים חבשו כפפות לידיהם והניחו את הארוחות מחוץ לדלתות של הקשישים והמבודדים כדי שלא להגיע איתם במגע.

אליה טובול, ראש סניף איחוד הצלה בבאר שבע: "במסגרת שיתוף הפעולה עם עיריית באר שבע במשך כל השנה, בפעילות של פרויקט 'תן כבוד' בהם מגיעים מתנדבים שלנו לבתיהם של קשישים לביקור ובדיקת מדדים. לקחנו חלק בחלוקת המזון למשפחות הנמצאות בבתיהם בעקבות משבר הקורונה. אני רוצה להודות לכל המתנדבים שלקחו חלק בסבב החלוקה הזה שלמרות הקושי והחשש של יציאה לרחוב בתקופה כזאת, יצאו ועזבו את כל העיסוקים שלהם למען הזולת. אני יודע שבחלוקה זו אנחנו מסייעים למשפחות שאין להם את האפשרות לצאת ולרכוש מוצרי מזון ואנחנו האפשרות היחידה שלהם. אני מקווה שהכנסנו תקוה אל בתיהם". החלוקה תבוצע בשבועות הבאים, שלוש פעמים בשבוע. בכל יום יחולקו מנות מזון המספיקות ליומיים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה