חדשות

מדליקים את העיר העתיקה

חדשות1 במרץ 2020    דקה אחת
0

עיריית באר שבע החלה בפרויקט חדש להגברת תאורה באזור

מדליקים את העיר העתיקה
העיר העתיקה | צילום: שניר יזיבצקי

פרויקט חדש, שמובילה עיריית באר שבע, באמצעות החברה הכלכלית, מינהלת העיר העתיקה והתיירות, לשדרוג מערך התאורה ברחבי העיר העתיקה המתחדשת יצא בימים אלה לדרך.

ל"שבע" נמסר, שמטרת הפרויקט היא להנעים למבקרים ולעסקים את הביקור בעיר העתיקה בכל שעות היממה, ולהמשיך לקדם ולחדש את רחובותיה המיוחדים. בירת הנגב הפכה בשנים האחרונות למוקד תיירות, אמנות ותרבות אטרקטיבי במיוחד; הטיולים הרגליים ברחובותיה הקסומים של העיר העתיקה הם בילוי של ממש עבור המבקרים הרבים המגיעים אליה מרחבי הארץ והעולם.

בין הרחובות שבהם מבוצעות ויבוצעו עבודות שדרוג תאורה: הרצל, העצמאות, מורדי הגטאות, שלושת בני עין חרוד, טרומפלדור, ההסתדרות, החלוץ, חטיבת הנגב, אסף שמחוני, רמב"ם,  גרשון דובינבוים ויאיר שטרן. העבודות צפויות להסתיים בתוך מספר חודשים.

הפרויקט מצטרף לעשרות פרויקטים, שהתבצעו בשנים האחרונות בעיר העתיקה, בהם מושקעים עשרות מיליוני שקלים לטובת פיתוח ושדרוג האזור, במטרה לבסס אותה כמרכז תיירות, בילוי, תרבות, עסקים ופנאי, ובהתאם מוקדי תיירות ותרבות מוקמים, רחובות מתחדשים, שפע של אירועים ופסטיבלים נערכים ומבקרים רבים באים לקניות וסיורים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה