חדשות

מעקב "שבע": ניסיון חיסול של ראש עיריית רהט

חדשות9 בפברואר 2020    2 דקות
0

פאיז אבו סהיבאן מותח ביקורת נוקבת על התנהלות המשטרה בירי על מכוניתו וביתו שעד לראשית השבוע אבו סהיבאן לא התבקש אפילו למסור עדות בעניין

מעקב "שבע": ניסיון חיסול של ראש עיריית רהט
פאיז אבו סהיבאן. | צילום: באדיבות לשכת ראש עיריית רהט

סוף שבוע סוער במיוחד עבר על ראש עיריית רהט פאיז אבו סהיבאן, אחרי שלדבריו הוא ספג ניסיון חיסול במכוניתו, ובמקביל גם נורו יריות על ביתו, זאת כ-4 חודשים בלבד לאחר שרימון הלם נזק לעבר דירתו.

אבו סהיבאן מספר ל"שבע": "ביום שישי האחרון, הייתה קטטה בין 2 משפחות בשכונה 21, של בני משפחה שלי עם שכנים שלנו, במסגרת סכסוך המתמשך כ-5 שנים. הגעתי לשם לעזור כראש העירייה, אבל לצערי הרב נאלצתי לצאת משם מהר, ולהודיע למשטרה שתיכנס בכל כוחה למקום, כדי להסדיר שקט. המשטרה נכנסה עם כוחות דלים מאוד בהתחלה, ולא היו שם מספיק שוטרים. אני כועס על התנהלות המשטרה; יש לה כתובות ואנשים, והיא מכירה את מי שיש להם כלי נשק. המשטרה יכולה לפעול בעניין גם בשגרה, ולא רק בשעת קטטה אחרי שתושבים מתקשרים ואומרים שיש ירי".

והוא ממשיך: "בערב, החניתי את הרכב שלי ליד הבית השכור שלי בשכונה 5, הנמצא כמעט 3 ק"מ מהשכונה שבה הייתה קטטה. אחרי שתי דקות, אני שומע פתאום צרור לידי, והשומר בבית הדף אותי, ואמר שירו לי על הרכב, 4 כדורים, כאשר הירי בוצע בנסיעה. הכדורים נכנסו מהשמשה האחורית ויצאו מהקדמית, זה ממש ניסיון חיסול! באותו זמן, ירו גם על הבית שלי. המשטרה הגיעה באיחור, ולא הייתה איתי בקשר. בסופו של דבר, פניתי בעצמי אליהם אתמול בצהריים, ואמרו לי 'תמתין'. ראש רשות?! המתנתי, הלכתי הביתה, והתקשרו אליי רק אתמול ב-11 בלילה, כשהייתי כבר במיטה. זה דבר ממש מקומם! החוקר אמר שיתקשר אליי ביום ראשון. הם לא ראו עדיין את החומר שבמצלמות האבטחה שליד הבית שלי, ורק היום רוצים לראות את מה שצולם בהן".

והאזרח מספר 1 ברהט מסכם: "אני מוציא עכשיו מכתב בהול לשר לביטחון הפנים גלעד ארדן, בעניין הזה. בנוסף, עדיין לא תפסו את העבריין שזרק את רימון ההלם על הבית שלי לפני כ-4 חודשים. בוודאות אני אומר לך, הם לא יתפסו אותו. בגלל זה, יש משבר אמון בין המשטרה לתושבי העיר ועכשיו גם עם ראש העירייה, שחש על בשרו ובשר ילדיו את חוסר התפקוד של המשטרה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה