חדשות

הכר את הצמחייה בשכונתך

חדשות3 בפברואר 2020    דקה אחת
0

חברת "עמידר" בעזרת כמה שותפים ערכה סיור חווייתי לדייריה בשכונה ד'

הכר את הצמחייה בשכונתך
"מידע העשרתי". חלק מהצמחים שגילו התושבים בסיור | צילום: "עמידר"

סיור בשכונה עם נופך אחר; זה מה שחוו באחרונה תושבי שכונה ד' בבאר שבע, דירי "עמידר", שזכו לסיור היכרות עם הצמחייה בשכונתם, ושמעו מפי אביטל חג'ג' (רוקחת טבעית, בעלת העסק "משאלה בטבע") על היתרונות של כל צמח, סגולות המרפא שלו ומתכונים וטיפים לשמירה על הבריאות באמצעות הצמחייה.

ל"שבע" נמסר, שזו הייתה יוזמה של חברת "עמידר", שהינה זרוע הביצוע של משרד הבינוי והשיכון, מרכז "פאני קפלן", חברת "כיוונים" ואגף הרווחה בעירייה. הסיור התקיים בהמשך להקמת גינות קהילתיות בשכונה, הכוללות צמחי תבלין, שקודמו בשיתוף התושבים וגורמים נוספים.

חן פרוים (רכזת קהילה ב"פאני קפלן"): "אנו רואים בשטח את תוצאות עבודתנו, לאחר שנים של ליווי קבוצות ועדי השכונות; התושבים נמצאים כיום במקום מגובש, והם חפצים כל הזמן לקבל מידע העשרתי ומהנה עבורם. נמשיך לקיים עבור תושבי השכונות פעילויות נוספות ומעשירות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה