חדשות

"קרבי על הבר" בבאר שבע!

חדשות2 בפברואר 2020    דקה אחת
0

ה"מנגה בר" בבירת הנגב יארח ב-19.2 מפקדים בכירים ולוחמים, שיספרו למיועדים לשירות ביטחון על שירותם המיועד

"קרבי על הבר" בבאר שבע!
בגובה העיניים. מפקדים ולוחמים עם בני נוער לפני גיוס | צילום: דו"צ

כחלק מפרויקט "רקרבי", שמוביל צה"ל במטרה לעודד גיוס ליחידות הקרביות, השטח מגיע לעיר בפעם הרביעית באירוע "קרבי על הבר" בבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שהצבא מזמין את בני הנוער שלפני גיוס בבירת הנגב לערב חד פעמי ב"מנגה בר" בעיר, כדי לשמוע הכל בגובה העיניים על השירות הקרבי בצה"ל ממפקדים בכירים ולוחמים בשטח.

במהלך המפגש, יספרו הלוחמים והמפקדים על השירות ביחידות הקרביות, ויענו על כל השאלות והתהיות מפי המלש"בים (המיועדים לשירות ביטחון) משתתפי האירוע. מטרות המיזם הן להנגיש את היחידות הקרביות לבני הנוער לפני גיוסם לצבא, להעלות את המוטיבציה לשירות קרבי, ולתת במה למפקדים וללוחמים לספר את סיפורם.

האירועים הקודמים התקיימו ברחבי הארץ בשיתוף עיריות תל אביב, חיפה ורחובות. האירוע בבאר שבע ייערך בשיתוף העירייה ביום רביעי, ה-19 בפברואר, כ"ד בשבט התש"פ, ב-19:00, כאמור ב"מנגה בר". בין המפקדים הבכירים שישתתפו בו, מח"ט "צנחנים" אל"מ יובל גז, מפקד פלס"ר "גבעתי" סרן אסף דמארי ומסו"ל ב"תותחנים" סרן חן חמרה. האירוע הרביעי של מיזם "קרבי על הבר" מתקיים כאמור במסגרת המאמץ של צה"ל להפיג את החששות לפני הגיוס, ולסייע לבני הנוער לשרת שירות משמעותי.

להרשמה: "קרבי על הבר" 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה