חדשות

בדרך ל"פינוי בינוי" במתחם זלמן שז"ר בבאר שבע

חדשות2 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

כנס דיירים בשדרות התקיים במלון "לאונרדו" בידי חברת "ראדקו התחדשות עירונית" מקבוצת "ראדקו"

בדרך ל"פינוי בינוי" במתחם זלמן שז"ר בבאר שבע
"להביא את הבשורה לבאר שבע". כנס הדיירים | צילום: סיוןן פרג'

עשרות דיירים בשדרות זלמן שז"ר שבמרכז בבאר שבע הגיעו באחרונה לכנס דיירים מיוחד, שערכה במלון "לאונרדו" חברת "ראדקו התחדשות עירונית" מקבוצת "רפאלי" (המתעתדת לבצע פרויקט פינוי בינוי רחב היקף בשדרות.

ל"שבע" נמסר, שהדיירים (להם הודיעה הנהלת "ראדקו" על הכוונה לשמור על ההיסטוריה של המתחם, וליצור ספר זיכרונות דיגיטלי, באמצעות תמונות של האזור שייאספו מהמשפחות המתגוררות במקום) התבשרו שהחברה הצליחה לגייס כבר 80 אחוזים חתימות מבעלי הדירות במתחם, קיבלו לידיהם חוזים חתומים וכן שמעו מפי הנהלת "ראדקו" על התוכניות העתידיות הכוללות הריסת 3 בניינים עם 92 דירות ובמקומם בניית מאות יחידות דיור בשילוב אורבני ייחודי של מגדלי מגורים מפוארים עם בנייה רוויה נמוכה יחד עם שטחי מסחר ומשרדים בעיצוב ייחודי פרי תכנונו של האדריכל רני זיס. לפי ההסכם עם החברה, צפויים הדיירים לקבל דירה חדשה, שתכלול ממ"ד, מרפסת וחנייה תת קרקעית.

"אני מתרגש להוציא לפועל את החזון של אבי, שכבר לפני 25 שנה החליט להשקיע בדרום הארץ, ובנה את 'קריית רפאלי' באשקלון, הכוללת 3,700 יחידות דיור. כעת, אני שמח להביא את הבשורה לבאר שבע", הדגיש רפי רפאלי (מנכ"ל קבוצת "רפאלי").

ננה חן (מנכ"לית "ראדקו התחדשות עירונית"), הוסיפה: "בשבילי זאת זכות גדולה לבצע פרויקט פינוי בינוי בבירת הדרום; את הלילות הראשונים שלי בישראל כעולה חדשה ביליתי בבאר שבע . מבחינתי, זאת סגירת מעגל".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה