חדשות

נתיבות: נחנכה מרפאה שישית של "כללית" בעיר

חדשות29 בנובמבר 2019    2 דקות
0

מרפאת "גנים" ו-5 מרפאות הקופה הנוספות בעיר מספקות פיתרונות בריאותיים ל-60 אחוזים מתושבי נתיבות

נתיבות: נחנכה מרפאה שישית של "כללית" בעיר
"לצמוח יחד איתכם". חנוכת המרפאה | צילום: "כללית" מחוז דרום

טקס חנוכה וקביעת מזוזה התקיים באחרונה במרפאה החדישה של "כללית" ששמה "גנים" בשכונת "נתיבות מערב" שבנתיבות. ל"שבע" נמסר, ש"גנים" ו-5 מרפאות נוספות של "כללית" בעיר מספקות פיתרונות רפואיים ל-60 אחוזים מתושבי נתיבות.

באירוע השתתפו הרב חיים יוסף אברג'יל (החיד"א) ראש מוסדות "קול רינה", הרב יורם כהן, רב הקהילה הרב דנין ורבני קהילות נוספים בעיר, מ"מ ראש העירייה יעקב מעלימי, יועץ ראש הרשות הרב נפתלי קובר, מנהלת מחוז דרום של "שירותי בריאות כללית" חדווה אמונה, צוות המרפאה וחברי הנהלת המחוז. את הטקס הנחה ד"ר אלכס אייסנברג (מנהל מינהלת באר שבע).

בפתיחת האירוע נשא דברים מעלימי: "עובדי 'כללית' והנהלת 'כללית', אנחנו שמחים להתכנס כאן בשכונה החדשה 'נתיבות מערב' המאכלסת היום כ-3,000 משפחות, וצפויה לאכלס בקרוב עוד אלף משפחות. המרפאה מרכזית בשכונה, והנהלת 'כללית' עושה עבודה באמונה ומטפלת בתושבי נתיבות. נאחל שבע"ה במקום זה יהיו רק דברים של בשורות טובות, לידות ושמירה על הבריאות. בע"ה שנזכה כולנו ליהנות מהשירות של 'כללית'".

החיד"א הוסיף: "באתם ביום הקדוש הזה, לכבוד השם יתברך להקים פה מקום שבע"ה ישמש לרפואה. באזור הזה יש עכשיו מרפאה ראשונה, סימן טוב שהקב"ה יביא בריאות לכל עמו ישראל. ברוך השם הריפוי נהיה קל ונגיש, וזה חסד גדול מאוד. שהשם יתמיד ויחזק את הבריאות של הבריאים לדורי דורות". בתום דבריו, נשא הרב דברי תורה, ובירך את המרפאה.

"אנו גאים ונרגשים לפתוח מרפאה נוספת בנתיבות, עיר שמרבית תושביה מביעים אמון ב'כללית' בצוותיה ובשירותים במקום", אמרה אמונה והמשיכה: "נתיבות היא עיר בצמיחה מרשימה המתפתחת בקצב מעורר השראה, ואנו גאים לצמוח יחד איתכם ולהתאים עצמנו לעיר ולמשפחות הרבות המגיעות לכאן מתוך מסירות ותחושת אחריות לבריאות התושבים. טוב שיש לנו מרפאות; שלא תצטרכו אותנו, אבל אם תצטרכו שנהיה שם בשבילכם, בהצלחה"!

הרב כהן: "זכות גדולה יש לכל אחד מכם, מכיוון שברגע שמטפלים בחולים או נקרא להם כפי שקוראים להם היום מטופלים, שחלילה לא יהיה להם שום חולי. נברך את כל אנשי החסד וצוות הרופאים והאחיות שיזכו לעשות חסד ובעיקר חסד של לידות וחיסונים, ושכל עמו ישראל יהיו בריאים".

בתום הדברים ערך הרב החיד"א טקס קביעת מזוזה, ובהמשך נגזר הסרט. חלק מבאי הטקס ניצלו את הביקור במרפאה לקבלת חיסון מפני מחלת השפעת, ביניהם מעלימי, שאף קרא לציבור הרחב לנהוג באחריות ולהגיע להתחסן.

במרפאה החדשה פועל מומחה ברפואת משפחה (ד"ר איסמעיל אבו עאבד). שירותי סיעוד ושירותי מעבדה ניתנים בידי האחות מיכל אבו, ולשירותי המשרד אחראית נורית דידי.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה