חדשות

מבצע "עץ הדעת"

חדשות11 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

משטרת מרחב הנגב סיימה הפעלת סוכן סמוי בסביבת סוחרי השטח וביישומון המשמש לעבירות סחר בסמים המסוכנים, ואספה ראיות מפלילות נגד עשרות חשודים

מבצע "עץ הדעת"
22 חשודים. פעילות משטרת המרחב במבצע "עץ הדעת" | צילום: דוברות המשטרה

במהלך החודשים האחרונים, בדרך יצירתית ותוך הפעלת מיטב האמצעים הטכנולוגיים, אספו שוטרי היחידה המרכזית במשטרת מרחב הנגב, בליווי חטיבת התביעות המשטרתית, ראיות לכאורה נגד עשרות חשודים בגין עבירות של סחר והפצת חומר החשוד כסם מסוכן.

ל"שבע" נמסר, שבתקופה זו פעל סוכן סמוי בסביבת השטח וביישומון (אפליקציה) שאמור היה לספק מרחב פעילות אנונימי לסוחרים וצרכני חומרים החשודים כסמים מסוכנים. אולם, הסוכן חשף את זהותם, וסיפק למשטרת המרחב ראיות מפלילות לכאורה נגדם "בעולם האמיתי". מבצע הפעלתו כונה "עץ הדעת".

בתום חקירה סמויה שנערכה מספר חודשים, ולאחר שנאספו ראיות לכאורה נגד החשודים משלב ההזמנה של המשלוח, תיאומו ומסירתו, הוחלט לעבור לשלב הגלוי ולרגע "הפרוץ" של המעצרים. עשרות שוטרים פשטו היום (שני) בשעת בוקר מוקדמת על בתיהם של החשודים בעבירות סחר והפצת חומרים החשודים כסמים מסוכנים מסוגים של קוקאין, חשיש, מריחואנה, MDMA ואקסטזי.

22 החשודים (בגילאי 19 – 50) שנעצרו בפעילות המשטרה בחשד לסחר והפצת חומר החשוד כסם מסוכן, מתגוררים באזורים שונים בדרום, והם יובאו במהלך היום לדיון בבית המשפט השלום בבאר שבע.

במשטרה מדגישים: "משטרת ישראל פועלת תוך מאבק מתמשך נגד עבירות הסחר וההפצה של סמים מסוכנים בסביבת סוחרי השטח וגם במרחבי הרשת הווירטואלית, זאת במסגרת אכיפה ממוקדת ויזומה נגד עבירות מעין אלה המסכנות באופן ממשי את שלומו וביטחונו של הציבור. נמשיך לפעול באופן נחוש, במטרה להרחיק מהמרחב הציבורי את אלה המסכנים בהתנהגותם העבריינית את הציבור".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה