חדשות

מנכ"לית WORLD ORT-קנדה ביקרה במכללה הטכנולוגית באר שבע

חדשות16 בספטמבר 2019    2 דקות
0

במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי בין המוסדות נעשתה פעילות משמעותית לשדרוג תשתיות הלימוד בטכנולוגית (מעבדות, חללי למידה ועזרי הוראה)

מנכ"לית WORLD ORT-קנדה ביקרה במכללה הטכנולוגית באר שבע
"פלטפורמה מדהימה". ביקור ראשי "אורט" בטכנולוגית | צילום: יח"צ המכללה הטכנולוגית באר שבע

משלחת של בכירי ארגון WORLD ORT-קנדה ביקרה באחרונה במכללה הטכנולוגית באר שבע. ל"שבע" נמסר, שאת חברי המשלחת הובילו מנכ"לית ORT קנדה ולרי אביטבול ומנכ"ל "קדימה מדע" ב-ORT העולמי אביעזר סגל. יחד איתם הגיעו גם סמנכ"ל פיתוח משאבים וקשרי חוץ אביטל גוברין, מנהלת פיתוח משאבים רונה קברטץ-רויטמן ועוזרת המנכ"ל מיכל כץ.

במהלך הביקור, שמעו נציגי "קדימה מדע" ונציגי ORT העולמי סקירה מפי המשנה למנכ"ל הטכנולוגית יעקב דור על מגמות הפיתוח וההתחדשות במכללה והתוכניות הרב שנתיות שהיא מקדמת בימים אלה. בנוסף, התקיימו דיונים מקצועיים עם ראשי המגמות בטכנולוגית, והתבצע סיור מודרך למעבדות המכללה ותשתיות ההוראה המתקדמות ששודרגו בשנים האחרונות בזכות שיתוף הפעולה בין 2 המוסדות; למכללה הטכנולוגית בבירת הנגב יש הסכם אסטרטגי עם ארגון World ORT ו"קדימה מדע", המאפשר למכללה שדרוג מעבדות, חללי הלימוד ותשתיות הוראה טכנולוגית והשבחת איכות ההוראה.

שיתוף הפעולה מסייע לטכנולוגית להיות מודל יחיד למערכת הכשרה טכנולוגית אינטגרטיבית, המאחדת בין כתליה את כל רמות ההכשרה הטכנולוגית, ומשרתת את האזור מבחינת לימודים טכנולוגיים מתקדמים. במהלך השנים, הפכה המכללה למכללה הטכנולוגית להכשרת הנדסאים הגדולה ביותר בישראל. ראשי ארגון ORT העולמי ו"קדימה מדע" התרשמו לחיוב מהפעילות המוצלחת שמובילה המכללה בתחום פיתוח הוראה מתקדמת ואיכותית. במהלך המפגש, דנו הצדדים בדרכים להעמיק את שיתוף הפעולה בין הארגונים לטובת קידום ציבור הסטודנטים וסגלי ההוראה בטכנולוגית.

דור: "המכללה מהווה פלטפורמה מדהימה להפיכת הצעיר שמגיע אלינו ומחפש את דרכו, לאיש מקצוע מוביל בתחום בו הוא לומד. הטכנולוגית רואה חשיבות ראשונה במעלה לאפשר לצעירים ישראלים ללא תנאי קבלה ללימודים, ללמוד ולהגיע לתנאי קבלה, ובכך לפתוח להם אופק תעסוקתי מקצועי בשוק העבודה. התהליך הזה בדיוק הוא המהלך שמניע את גלגלי התעשייה בנגב ובכלל. הרבה מהפעולות מתבצעות בזכות שיתוף הפעולה עם ארגון 'קדימה מדע' ו-WORLD ORT ובנוסף פועלת המכללה רבות לחיזוק הקשר עם כל תעשיות הדרום, באמצעות מסלולי לימודי ההנדסאים והשתלמויות המהווים את כרטיס הכניסה לתעשייה עבור בוגרי הטכנולוגית".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה