חדשות

מיתר: הורים תקפו מילולית מנהלת, הלימודים יושבתו

חדשות15 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

מנהלת ביה"ס 'פסגות' במיתר הותקפה מילולית בשני אירועים שונים בשבוע שעבר. הסתדרות המורים תשבית את הלימודים במוסד לשעה

מיתר: הורים תקפו מילולית מנהלת, הלימודים יושבתו
צילום אילוסטרציה: ingimage

"ביום חמישי האחרון מנהלת ביה"ס במיתר חוותה שני מקרי אלימות מילולית", נמסר היום (שני) מהסתדרות המורים. "המקרה הראשון אירע בשבוע שעבר בשעות הבוקר, כאשר אם סורבה להיכנס לשטח בית הספר מטעמי נהלי המקום. לבסוף האם הוכנסה לשטח בית הספר וגידפה את המנהלת".

לטענתם, בערב חמישי התרחש אירוע נוסף, ביום ההורים שהתקיים בביה"ס. "המנהלת נכנסה לכל הכיתות על מנת לאחל שנה טובה, כשאחד האבות ביקש בתקיפות שהמנהלת תענה לו על מספר שאלות. כאשר המנהלת אמרה לו שזה לא הזמן המתאים, הרים ההורה את קולו והשפיל אותה בפני ההורים".

בעקבות מקרי האלימות כלפי מנהלת ביה"ס 'פסגות' במיתר, "הסתדרות המורים תשבית מחר (שני) את הלימודים בביה"ס לשעה", כך הודיעו היום בהסתדרות המורים. הלימודים יחלו בשעה 09:00.

מהסתדרות המורים נמסר: "אנחנו מגלים אפס סובלנות כלפי כל אירוע של אלימות הפוגע בכבודם ובשלומם של עובדי ההוראה. בנוסף, נשלח מכתב בנושא למנהל מחוז דרום".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה