חדשות

תגידו כן לזקן

חדשות9 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

יוזמה מעניינת בצריף בן גוריון שבשדה בוקר לילדים שיבקרו במקום ביום הבחירות לכנסת

תגידו כן לזקן
טעימה דמוקרטית. ההכנות ליום הבחירות בצריף בן גוריון | צילום: צביקה שמעיה

ביום הבחירות לכנסת ה-22 (יום שלישי הבא, ה-17 בחודש), גם הילדים המבקרים בצריף בן גוריון שבקיבוץ שדה בוקר יוכלו לקחת חלק בחגיגה הדמוקרטית באמצעות בחירת החלק האהוב עליהם ביותר בביקור.

ל"שבע" נמסר, שבכניסה לאתר יחכה צלם עם מצלמת פולארויד, שיצלם את המבקרים. את התמונה הם ידביקו על תעודת זהות מיוחדת שיקבלו, עם חותמת שהתעודה נמסרה בצריף בן גוריון. את שאר הפרטים ימלאו הילדים בעצמם: שם, מקום מגורים, תחביבים ושמות ההורים.

מצוידים בתעודה החדשה, הם ייצאו לסיור עצמאי באתר, כולל צפייה בסרטים, התנסות בשולחנות פעילות אינטראקטיביים, היכרות עם מזכרות היסטוריות, וכמובן ביקור בצריף המגורים המקורי של ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל דוד בן גוריון ואשתו פולה, שנשמר כפי שהיה בזמן שבני הזוג התגוררו בו.

בסיום הביקור, יגיעו הילדים לקלפי שהוקם במיוחד במקום, יציגו את תעודת הזהות, ובעזרתה יקבלו את זכות הבחירה, לקבוע מה בביקור מצא חן ביניהם הכי הרבה; האם זה יהיה הסרט על חייו של בן גוריון בדיבובו של טוביה צפיר, אולי המטבח עם המתכון למנת הקוץ' מוץ' המפורסמת אותה אכל ראש הממשלה הראשון (שכידוע כונה גם "הזקן") מדי יום, הפסל המפורסם של בן גוריון עומד על הראש, חדר העבודה עם יותר מ-5,000 ספרים או בכלל תערוכת הצילומים המראה את ראש הממשלה הראשון ברגעים היסטוריים לצד רגעים יומיומיים מחיי הקיבוץ?

בסוף היום, תיערך ספירת הקולות הרשמית, והתוצאות יפורסמו באתר ובדף ה"פייסבוק" של הצריף. את תעודות הזהות הילדים ייקחו איתם הביתה, כדי לזכור את הטעימה הדמוקרטית הראשונה שלהם.

פעילות הבחירות תתקיים בין 11:00 ל-15:00. האתר יהיה פתוח באותו יום מ-10:00 עד 16:00. כניסה אחרונה עד שעה לפני סגירה. מחירי כניסה: 15 שקלים לילד (עד גיל 18), 20 שקלים למבוגר.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה