חדשות

ספר חדש לעורך התרבות של "שבע" לשעבר

חדשות20 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

הושק ספרו של פנחס אופק "צלילים ישראליים"

ספר חדש לעורך התרבות של "שבע" לשעבר
עשייה רבה נוספת. אופק וחלק מהמכובדים | צילום: דיאגו מיטלברג

במעמד ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', ממלאת מקומו ומחזיקת תיק החינוך ד"ר חפצי זוהר, חברת מועצת העיר עו"ד מינה קלמן-חדד ואישי ציבור אחרים, הושק באחרונה באולם הספרייה העירונית ספרו של עורך מדור התרבות בעיתון "שבע" לשעבר, איש החינוך פנחס אופק.

ל"שבע" נמסר, שהספר "צלילים ישראליים" הוא מפעל חייו של יקיר העיר וחתן פרס החינוך שלה שב-60 השנים האחרונות העמיד דורות רבים של מוזיקאים, העמיק ופתח אופקים לעולמה הקסום של המוזיקה, הקים את פרויקט "הפופרה" במקיף א' ולהקות רבות, והיה ממייסדי הקונסרבטוריון העירוני.

עו"ד מיכה דוד (מנצחה של תזמורת נושפי הנגב ע"ש נסים אלשיך) אמר לאופק באירוע: "אני מאשים אותך שאתה הפכת אותי ומאות רבות של בני נוער לאוהבי מוזיקה ולבעלי רוח הקולטת באהבה את צליליה של מדינת ישראל באהבה וגאווה".

אולם הספרייה ("ארון הספרים העירוני", כפי שכונה בידי ד"ר זוהר) היה מלא מפה לפה, וכולם הגיעו לחלוק כבוד לאיש שהינו מאושיות התרבות הישראלית בכלל והבאר שבעית בפרט. דנילוביץ' חיבק את אופק, והדגיש שהוא מצפה לעשייה רבה נוספת מיקיר העיר, שהוא באמת יקיר ויקר לבירת הנגב לדורותיה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה