חדשות

נערים בנו משחקים לילדי גן מיוחד

חדשות8 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

בני נוער מכיתה ז' בקיבוץ בית קמה יצרו משחקים בחצר גן הילדים "ורד" למעוכבי התפתחות בקיבוץ משמר הנגב

נערים בנו משחקים לילדי גן מיוחד
יצירה מרגשת. הפעילות בגן "ורד" | צילום: באדיבות מועצת בני שמעון

נוער מקיבוץ בית קמה בנו משחקים לילדי גן מיוחד בקיבוץ משמר הנגב: ל"שבע" נמסר, שבני נוער מכיתה ז' בבית קמה יצרו משחקים בחצר גן "ורד", גן ילדים מעוכבי התפתחות במשמר הנגב. 2 הקיבוצים מצויים בתחומי המועצה האזורית בני שמעון.

הילדים היו מדהימים לכל אורך הדרך, בהתעניינות, בהקשבה, בשאלות, ביוזמות, ביצירתיות ובביצוע. היום הבנייה התחיל במפגש בו שוחחו התלמידים על מעשים טובים, מה זה אומר ולמה זה חשוב. בהמשך, הם נפגשו עם אימא לילד בגן שסיפרה על "ורד" מנקודת מבטה. השיחה נתנה לילדים השראה רבה שליוותה אותם לאורך כל התהליך. תלמידי ז' התחלקו לקבוצות, שוחחו עם הגננת מיטל, ותכננו יחד מה להכין.

אחר כך, הם צבעו, גזרו, עטפו הדביקו ויצרו את המשחקים. החניכים הגיעו לגן, העלו בפני הגננת שאלות מרגשות, והניחו במקום את תיבות החושים שהכינו, תיבות המכילות משהו מיוחד לכל אחד מ-5 החושים. הם סידרו את משחקי הבאולינג שהכינו, ותלו את הבקבוקים לקישוט ומשחק בחצר, בקבוקים המזמנים משחק עם מרקמים, צבעים ורעשים. הפרויקט בוצע בהובלת אסנת וארון, מנהלת החינוך החברתי בקיבוץ בית קמה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה