חדשות

גיבוש הסתדרותי

חדשות5 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

מאות חברי ההסתדרות במרחב נגב מרכזי יוצאים לימי גיבוש במימון ההסתדרות

גיבוש הסתדרותי
"עוד ועוד שירותים לחברים". פעילות של המרחב | צילום: באדיבות ההסתדרות במרחב נגב מרכזי

לראשונה, מוציאה ההסתדרות במרחב נגב מרכזי מאות חברי הסתדרות, עובדים במפעלים ותיקים וחדשים, ליום גיבוש לפי בחירתם. ל"שבע" נמסר שהמרחב ממשיך להגדיל ולפתח את השירות שהוא נותן לחברי ההסתדרות; לאחר השקת תוכנית הסמינרים והכשרות הוועדים שהפכה למסורת, פתיחת מועדון גמלאים, חלוקה שנתית של תיקי בית ספר לעשרות תלמידים והענקת סלי מזון למשפחות בחגים, מגיע הדבר הגדול הבא: תוכנית גיבוש למפעלים וחברי הסתדרות במרחב. במסגרת התוכנית ייצאו מאות עובדים ליום גיבוש לפי בחירה במימון העולה על רבע מיליון שקלים, זאת בנוסף לפעילויות ייחודיות המוצעת לגמלאים בעלות דומה.

ארמונד לנקרי, יו"ר ההסתדרות במרחב: "מדובר בעוד שירות משמעותי שהמרחב פועל לתת לחברים. בחודשים הקרובים ייצאו עשרות מקומות עבודה, קטנים ובינוניים, חדשים וותיקים, ליום מנוחה וגיבוש במימון ההסתדרות. אנחנו מחזירים את ההסתדרות, התנועה החברתית הגדולה בישראל, לימיה הגדולים. גם מייצגים במקומות העבודה, גם רווחה, גם פרט, גם תרבות, גם חינוך, גם גמלאים ובקרוב גם דברים נוספים. המרחב בשיתוף פעולה עם אגף המרחבים בראשות אבי יחזקאל, מצליח להגדיל ולפתח מדי שנה את סל השירותים שההסתדרות נותנת לחבריה".

ולנקרי סיכם: "אנו התנועה החברתית הגדולה, הוותיקה והמשמעותית ביותר בא"י. מרחב נגב מרכזי הוא הגדול בארץ מבחינה טופוגרפית בפריסה, ועל כן חילקנו שירותים אלה בין כל אזורי המרחב (דימונה, ירוחם, ערד, רמת נגב, מועצת תמר ועוד). זו גאווה עבורנו להעניק עוד ועוד שירותים לחברים במרחב ולתושבי האזור חברי ההסתדרות. נמשיך לפעול ולמצב את המרחב שלנו כמרחב המוביל והדומיננטי בהסתדרות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה