חדשות

פלסטינים בתא המטען…

חדשות28 ביולי 2019    דקה אחת
0

שוטרי מג"ב לכדו מסתננים פלסטינים ברכב באזור מחלף בית קמה, ש-2 מהם נמצאו בבגאז'...

פלסטינים בתא המטען…
4 ברכב, 2 בתא המטען. הרכב שנעצר | צילום: דוברות המשטרה

בפעילות שביצעו היום (ראשון) שוטרי מג"ב נעצר רכב חשוד באזור מחלף בית קמה בדרכו לכיוון צפון. ל"שבע" נמסר, שעם עצירת הרכב הבחינו השוטרים ב-5 חשודים בתוך הרכב, ולאחר בדיקה התברר שמדובר ב-4 פלסטינים שהסתננו לישראל בניגוד לחוק ובנהג ישראלי תושב חורה.

שוטרי מג"ב שביקשו מהנהג במסגרת החיפוש ברכב לפתוח את תא המטען, הופתעו לראות בבגאז' עוד 2 חשודים שוהים בלתי חוקיים שנדחסו יחד עם מספר תיקים. השוטרים עצרו מיד את החשודים, כולל הנהג מחורה בשנות ה-20 לחייו. במשמר הגבול אף מייחסים לאותו נהג עיסוק קבוע בהסעת פלסטינים שהסתננו בניגוד לחוק לתוך שטח ישראל.

עוד מדגישים במג"ב שמעבר לשהייה הבלתי חוקית ולהסעתם, עבירות חמורות לכשעצמן, מדובר בסכנת חיים של ממש, שכן ה-2 שנדחסו בתא המטען לא היו כמובן חגורים, ובמקרה של תאונה הייתה נשקפת להם סכנת חיים ממשית.

עוד נמסר, ש"שוטרי משטרת ישראל ימשיכו להיאבק בתופעה שלעתים מביאה לכניסת גורמי טרור לשטח ישראל ולביצוע פיגועים תוך ניצול התשתית בה משתמשים אותם פלסטינים שלרוב מסתננים למטרת עבודה בארץ".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה