חדשות

מכללת קיי למען הקהילה

חדשות24 ביולי 2019    דקה אחת
0

המכללה הבאר שבעית הוקירה את מאות הסטודנטים והסטודנטיות שלה, שהתנדבו בשנה האחרונה בתוכנית "קיי-הילה"

מכללת קיי למען הקהילה
"מחויבות חברתית". ערב ההוקרה | צילום: באדיבות מכללת קיי

במכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע נערך באחרונה ערב הוקרה לסטודנטים המתנדבים במסגרת תוכנית "קיי-הילה" של המכללה בשיתוף אגודת הסטודנטים. ל"שבע" נמסר, שבאירוע השתתפו נשיאת קיי פרופ' לאה קוזמינסקי, דיקנית הסטודנטים והסטודנטיות וראש התוכנית ד"ר אורית פוקס, יו"ר אגודת הסטודנטים אבי בוחבוט וכמובן המתנדבים והמתנדבות. על החלק האומנותי של הערב ניצחו הסטנד-אפיסטים חן מזרחי ומוחמד נעמה.

יותר מ-350 סטודנטים וסטודנטיות השתתפו השנה ב-"קיי-הילה" במסגרת 40 עמותות שונות, בהן "אג'יק", "חינוך לפסגות", אלו"ט, "אנוש", "בטרם", בית החולים לבריאות הנפש ובתי אבות. במטרה לעודד את הסטודנטים והסטודנטיות למעורבות חברתית וקהילתית, מעניקה המכללה לכל מתנדב ומתנדבת נקודת זכות אקדמית כהכרה בשעות ההתנדבות. במקרים רבים הסטודנטים ממשיכים להתנדב גם לאחר סיום לימודיהם בקיי. במהלך השנה האחרונה, השתתפו הסטודנטים המצטיינים של פרויקט "קייהלה" בתערוכת אקטיביסטים המספרת על פעילותם ההתנדבותית, זאת כדי לעודד סטודנטים נוספים ליהרתם לעשייה.

ד"ר פוקס: "מכללת קיי שואפת לטפח דור של מחנכים, שמעורב ופעיל בחברה. המכללה גם שואפת ליחסי גומלין הדוקים עם הקהילה הסובבת אותה. מכללת קיי מאמינה שעשייה חברתית תורמת להתפתחות זהות מקצועית חינוכית, המבוססת על הבנה ורגישות לצרכי אוכלוסיות מגוונות מהן מורכבת הקהילה, ושאיתן יעבוד פרח ההוראה בעתיד".

בוחבוט: "אגודת הסטודנטים מוקירה את הסטודנטים והסטודנטיות שבחרו להתנדב בעמותות שונות בקהילה, ולקבל על כך נקודת זכות. אנו מקיימים את האירוע כבר שנה שלישית כשהמטרה היא להרחיב את מעגלי ההתנדבות של הסטודנטים, ולצרף סטודנטים נוספים לעשייה. אני רוצה להודות לאורין מלכה, רכזת מעורבות חברתית מטעם האגודה".

פרופ' קוזמינסקי: "מכללת קיי מקדמת מצוינות אקדמית עם עשייה חינוכית ומחויבות חברתית. אני גאה בכך שהמכללה שלנו מובילה פרויקטים חברתיים רבים המשפיעים על אוכלוסיות רחבות ומגוונות בחברה הישראלית. לשמחתי, הסטודנטים המתנדבים מבטאים רגישות ואחריות פעילה לצרכי הזולת".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה