חדשות

החודש המסוכן ביותר לתאונות דרכים בבאר שבע

חדשות4 ביולי 2019    דקה אחת
0

לא פחות מ-287 בני אדם נפגעו בחודש מרץ בתאונות בבירת הנגב בין 2014 ל-2018

החודש המסוכן ביותר לתאונות דרכים בבאר שבע
צילום ארכיון: אילוסטרציה, דן בונבידה

מרץ הוא החודש המסוכן ביותר לתאונות דרכים בבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שמנתוני עמותת "אור ירוק" עולה שב-5 השנים האחרונות (2014 -2018) נפגעו בתאונות בבירת הנגב 287 בני אדם. החודש הבא אחריו במסוכנות הוא מאי, במהלכו נפגעו בתאונות דרכים בשנים המדוברות 282 בני אדם.

לעומת זאת, בכל מדינת ישראל החודש המסוכן ביותר להיפגעות בתאונות ב-5 השנים האחרונות הוא יוני, בו נפגעו 6,456 בני אדם בערים ובישובים במדינה. החודש הבא אחריו במסוכנות הוא מרץ, שבמהלכו נפגעו בתאונות דרכים 6,312 בני אדם, ואחריו מאי עם 6,232 בני אדם שנפגעו בתאונות, ואחריהם אוגוסט ויולי בהפרשים קטנים: 6,211 נפגעים באוגוסט ו-6,206 נפגעים ביולי. החודש בו המסוכנות להיפגעות מתאונות דרכים היא הנמוכה ביותר הוא דצמבר החורפי, כאשר בין 2014 ל-2018 נפגעו בתאונות בחודש זה 5,182 בני אדם "בלבד".

החום הגדול כבר הגיע, ואנו עוברים ימים של שרב וחמסין, הרכב לוהט והעייפות גוברת, וכל אלה מכבידים על הנהיגה, ופוגמים בערנות שלנו. חשוב להיכנס לכלי הרכב לאחר מנוחה והתרעננות, להקפיד לשתות משקאות קלים לפני הנסיעה, ולנסוע ברכב ממוזג ומאוורר. אם חשים עייפות במהלך הנהיגה, חשוב לעצור להתרעננות במקומות המיועדים לעצירה, לאכול משהו קל, ולשתות משקה צונן, ורק לאחר שמתאוששים ניתן להמשיך בנסיעה.

ארז קיטה, מנכ"ל "אור ירוק": "בדיקת החודשים בהם נרשמת היפגעות יתר בערים מאפשרת לכלל הגופים האמונים על הבטיחות בדרכים ובהם ראשי העיריות, משטרת ישראל ומשרד התחבורה והבטיחות בדרכים, לפעול באופן ממוקד יותר לשיפור הבטיחות. נתונים אלה יכולים להוות כלי אפקטיבי להקטנת מספר התאונות והנפגעים. בחודשים 'האדומים' חייבים להגביר את המודעות לתאונות הדרכים ובעיקר את הנוכחות והנראות המשטרתית, כדי למנוע עבירות תנועה שיסכנו את החיים של כולנו. החופש הגדול כבר כאן, וגופי הבטיחות חייבים לשלב ידיים כך שכל הילדים יחזרו אל ספסל הלימודים בריאים ושלמים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה