חדשות

"יחד נשאף לאוויר נקי"

חדשות2 ביוני 2019    דקה אחת
0

הפנינג ושלל פעילויות הסברה בבאר שבע, בסימן היום הבינלאומי ללא עישון

"יחד נשאף לאוויר נקי"
בדיקה לחיים. עמדה לבדיקת ריאות | צילום: עיריית באר שבע

לרגל היום הבינלאומי ללא עישון, שצוין בשבוע שעבר (חמישי), הפנינג מיוחד ושלל פעילויות הסברה בקניון "הנגב" בבאר שבע, זאת תחת הכותרת "יחד נשאף לאוויר נקי".

ל"שבע" נמסר, שבמסגרת ההפנינג, נהנו המשתתפים, בין היתר, מדוכני מידע, בדיקות ורישום לסדנאות גמילה. כמו כן, הוצבה בקניון עמדה לבדיקת ריאות, וכל מי שליבו חפץ יכול היה לגשת, ולבדוק את המצב העכשווי של ריאותיו.

ההפנינג עסק בנזקי הטבק והשפעתם על האדם והסביבה, כחלק מהזדמנות נוספת לשיח ציבורי רחב בנושא עישון, הכולל דרכים והמלצות להתחשבות הדדית, במטרה למנוע עישון פסיבי. בנוסף, הובילו פקחי העירייה יחד עם יחידת השיטור העירונית פעילויות הסברה בעניין ברחבי בירת הנגב.

ברשות מציינים, שלא רק ביום זה, אלא לאורך כל השנה, מתקיימות ברחבי באר שבע ובפרט במוסדות החינוך שלה, מגוון אירועי הסברה בנושא מניעת עישון ונזקי עישון, ובירת הנגב גם חברה ברשת "ערים בריאות".

האירועים בסימן היום הבינלאומי ללא עישון הינם יוזמה משותפת של העירייה באמצעות אגף הרווחה והשירותים החברתיים וועדת הבריאות העירונית, קניון "הנגב", "האגודה למלחמה בסרטן", חברת "כיוונים" החברה לתרבות הפנאי, לשכת בריאות מחוז דרום במשרד הבריאות, מינהל החינוך העירוני, "ערים בריאות", בתי החולים "סורוקה" ו"אסותא" וקופות החולים "כללית", "מאוחדת", "מכבי" ו"לאומית".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה