חדשות

מוות מצער של תלמידה ב"עלה נגב – נחלת ערן"

חדשות22 במאי 2019    דקה אחת
0

בת ה-5.5, שלמדה בבית הספר לחינוך מיוחד שבכפר השיקומי, נקלעה למצוקה נשימתית, והמאמצים להציל את חייה כשלו

מוות מצער של תלמידה ב"עלה נגב – נחלת ערן"
חיזוק למוסד השיקומי | צילום ארכיון: באדיבות כפר עלה נגב - נחלת ערן

טרגי: בכפר השיקומי "עלה נגב – נחלת ערן" הביעו אתמול (שלישי) "צער רב" בעקבות פטירתה של תלמידה בת 5.5 בבית הספר לחינוך מיוחד בכפר". ל"שבע" נמסר, ש"עקב מצב רפואי מורכב כבר לאחר הלידה, טופלה" המנוחה "באשפוז ממושך במחלקת 'סיעודי מורכב'" ב"עלה נגב", זאת "במסירות רבה בידי הצוות המקצועי והמסור שלנו, שטיפל בה מיום הגעתה".

ובכפר המשיכו: "לפני כשנה, בזכות שיפור במצבה, שוחררה הילדה לחיי קהילה, המשיכה מעקב רפואי במסגרת קופת החולים בה היא מבוטחת, וקיבלה טיפולים לשיפור התפתחותה, במסגרת בית הספר לחינוך מיוחד" שב"עלה נגב". אלא שאתמול, לאחר שהילדה נמצאה במצוקה נשימתית, החלו פעולות החייאה בידי צוות מקומי, והוזעק צוות מד"א. לצערנו, כל המאמצים לא הועילו.

ובכפר השיקומי סיכמו, ש"דיירי וילדי הכפר השיקומי 'עלה נגב – נחלת ערן' מצויים במצבים הרפואיים הקשים והמורכבים ביותר בישראל מבחינה בריאותית. אנו מטפלים בהם, מדי יום, באהבה, ברגישות ובאחריות, כדי לאפשר להם את הזכות לחיות בכבוד ככל אדם, למרות המוגבלות הקשה, שיש להם. נמשיך לעשות הכל למען הילדים המיוחדים בחברה. הנהלת ועובדי הכפר משתתפים בצערה העמוק של המשפחה, מחבקים אותה, וכואבים איתה את כאבה. נמשיך ללוות אותם, ולעמוד לרשותם. אנחנו נמצאים בקשר עם המשפחה, ונעדכן אותם על נסיבות המקרה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה