חדשות

טרגדיה בבאר שבע: הלכה לעולמה בת ה-13 שנפגעה בתאונת דרכים

חדשות8 במאי 2019    2 דקות
4

ליאם רחל ביטון שהייתה אמורה להיות בעוד שלושה חודשים בת 14, נפטרה הלילה, אחרי שרכב חולף פגע בה. "הייתה ילדה חכמה, מבריקה, יפה, מדהימה, חייכנית, מלאת שמחת חיים ואהובה"

טרגדיה בבאר שבע: הלכה לעולמה בת ה-13 שנפגעה בתאונת דרכים
ליאם רחל ביטון ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה

עצב גדול ירד על באר שבע, כשליאם רחל ביטון, שנפצעה אנושות במוצאי השבת בתאונת דרכים, אחרי שרכב חולף פגע בה ברחוב יהודה הלוי בעיר, הלכה לעולמה.

ביטון שהייתה אמורה להיות בת 14 בעוד שלושה חודשים בדיוק, נפצעה אנושות עם פגיעה רב מערכתית, ואושפזה בבית החולים סורוקה במחלקת טיפול נמרץ ילדים".

אמש, לאחר מספר בדיקות מקיפות הרופאים קבעו "מוות מוחי", ובמהלך הלילה קרסו מערכות גופה והיא נפטרה.

בהודעה שהוציאו אנשי המשפחה נרשם: "ברוך דיין האמת. ליאם רחל בת שרה ביטון כבר איננה איתנו, החזירה נשמתה לבורא עולם. תודה לכל מי שהתפלל למענה. בעזרת ה' שהתפילות שלנו יהיו לעילוי נשמתה. יהי זכרה ברוך".

ליאם במדי קבוצת הילדות של הפועל באר שבע. "אהבה מאוד כדורגל" | צילום: אריאל גולד

בני משפחתה שלא עזבו את מיטתה מאז האירוע הקשה, סיפרו ל"שבע" על התאונה: "ליאם הייתה אצל חברה שלה. כשהיא שמעה שהתחילו האזעקות והתחיל להחשיך, היא רצתה לחזור הביתה, אבל פחדה לחזור לבד. ליאם התקשרה לאימא שלה שתדבר איתה עד שתגיע לבית, ובמהלך השיחה בדרך הביתה, כשהיא עברה את הכביש שסמוך לתיכון מקיף אמי"ת, השיחה פתאום נותקה וליאם נעלמה. אחרי עשר דקות הפראמדיק התקשר לאחיה והודיע שליאם עברה תאונת דרכים. אף אחד לא חשב שמדובר בכזאת תאונה מחרידה. אנחנו עדיין לא יודעים את נסיבות התאונה וזה עדיין נמצא בחקירת המשטרה".

ליאם, למדה בבית הספר "אוצר החיים", והיום במקיף אמי"ת באר שבע, ואהבה מאוד כדורגל. הייתה בת יחידה, והותירה אחריה הורים שרית וקובי, ושלושה אחים (יצחק, סתיו ועידו).

"ליאם שיחקה במשך שנתיים בקבוצת הילדות של הפועל באר שבע בכדורגל, וגם אהבה ללכת למשחקים של הפועל באר שבע ביחד עם אחיה. היא הייתה ילדה חכמה, מבריקה, יפה, מדהימה, חייכנית, מלאת שמחת חיים ואהובה על חברותיה", כפי שמציינים בני משפחתה.

"אנחנו המומים וכואבים. כואב הלב שילדה שעדיין לא ראתה כלום בחיים שלה, מסיימת את דרכה בעולם הזה בצורה כזאת טראגית. זה פרח יפה שנקטף בדמי ימיו".

ההלוויה התקיימה היום (רביעי), בשעה 14:30 בבית העלמין הישן בבאר שבע, כשאת ליאם רחל ביטון ז"ל, ליוו אלפים בדרכה האחרונה. בין היתר, מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים, הניח זר על הקבר הטרי. כמו כן, אנשי הנהלת הנשים של הפועל באר שבע ונציגי חוגי האוהדים הניחו אף הם זרים. ההתאחדות לכדורגל, הפועל באר שבע, ראשי כדורגל הנשים וקבוצת הנשים של מכבי באר שבע, השתתפו בצער המשפחה אף הם, ברשתות החברתיות.

יהי זכרה ברוך!

ליאם רחל ביטון ז"ל

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • נטלי
    פרח שנקטף לחינם

    יהי זכרה ברוך… תנחומים למשפחה.. אין דרך להקל על כאבכם… בעזרת ה' משיח במהרה תחיית המתים והיא תחזור הפרח היפה הזה… ?

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חובה להתקין פסי הרעדה ליד מקיף ד
    אין מעבר חציה
    יש הרבה ילדים שחוצים את הכביש
    וזה כביש מהיר
    יהי זכרה ברוך

  • ליהיא

    מזעזע

  • בת שבע כהן
    ליאם מלאך של כולם?

    ברוך דיין האמת.
    בראש שלי עוברות התמונות
    כשהייתה בבית הספר
    באה לגן לבקר את הגננת
    מחבקת מנשקת והולכת ללימודים.
    השנה אחיה עידו המקסים
    שיבדל לחיים ארוכים
    אצלנו בגן.
    כל יום שהיא מביאה אותו דואגת לו
    לכל המסביב ואז יוצאת ללימודיה.
    היא פשוט מלאך טוב שעשה רק טוב לכולם
    יהי זכרך ברוך.
    ולמשפחה היקרה שה' הטוב ינחם אתכם?