חדשות

עמיתים לאיכות ב"סודה סטרים"

חדשות14 באפריל 2019    דקה אחת
0

יותר מ-50 אנשים תעשייה מתחום האיכות ביקרו במפעל הסודה הגדול

עמיתים לאיכות ב"סודה סטרים"
לומדים מ"סודה סטרים". הסיור במפעל הגדול | צילום: יח"צ

יותר מ-50 אנשי תעשייה מתחום האיכות הגיעו לאחרונה, למפגש ה-2 ב-2019 של קהילת "עמיתים לאיכות" במפעל "סודה סטרים". ל"שבע" נמסר' שהקהילה בהובלת התאחדות התעשיינים מרחב דרום והאיגוד הישראלי לאיכות, נועדה עם המנהל האיכות הגלובלי של החברה אמיר ברוש, ולאחר מכן סיירה בכל חלקי המפעל.

ברוש הציג את עולם האיכות ב"סודה סטרים" ואת האתגרים, מולם ניצב הארגון, לצד החידושים הטכנולוגיים וצמיחת החברה, ובהמשך הוביל את המשתתפים לסיור לימודי. בסיור, בליווי צוות האיכות והמצוינות של "סודה סטרים", ביקרו המשתתפים בכל תת מפעלי החברה: המתכת, הפלסטיק וההרכבות, תוך מתן הסבר על תהליכי הבטחת ובקרת האיכות. בסוף הסיור, התקיים פאנל מומחים, בהשתתפות מובילי האיכות של החברה, שענו ושיתפו את הידע שלהם עם כלל חברי הפורום. לסיכום הפאנל, אמר ברוש: "שיתוף הידע ויצירת קהילה מונחית איכות הם חלק חשוב בתעשייה של היום, ואנו מקווים שיום זה יהווה ירית הפתיחה לעוד רבים".

מנהל התאחדות התעשיינים מרחב דרום, אביב חצבני: "אני מודה ל'סודה סטרים', המהווים בית חם לתעשייני הדרום כל העת, ולאמיר ברוש על הסכמתו להוביל את המפגש ולשתף את הידע והניסיון המקצועי שלו. אני שמח על ההזדמנות שהייתה לי ולעמיתיי ללמוד תהליכי איכות מחברה גלובלית, שבסיס האם שלה (הוא) פה בנגב של כולנו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה