חדשות

יוסי שכטמן הגיע לגבורות

חדשות8 באפריל 2019    דקה אחת
0

את חגיגת יום הולדת 80 לא ישכח לעולם חבר מועצת עיריית באר שבע לשעבר, שזכה גם לברכה אישית מראש הממשלה בנימין נתניהו

יוסי שכטמן הגיע לגבורות
יוסי שכטמן. ברכות גם מראש הממשלה | צילום: פרטי

80 מלאו לנער: בני משפחתו של חבר מועצת עיריית באר שבע לשעבר יוסי (יוסף) שכטמן, הפתיעו את ראש המשפחה בצהרי יום שישי האחרון, באירוע מיוחד שערכו לו במסעדת "בוצ'רי" בבירת הנגב, לרגל הגיעו לגבורות (יום הולדת 80!).

ברכה אישית. מכתבו של נתניהו לשכטמן | צילום: פרטי

ל"שבע" נמסר, שבין היתר, הוצגו במסיבת ההפתעה 3 חיקויים מוצלחים במיוחד של הבדרן הידוע יוסי וידר, שבירך את שכטמן בשם רפול ואריק שרון המנוחים ונתניהו יבדל"א. בנוסף, בתגובה לפניית אחד מבני המשפחה (פרטים בהמשך…) ללשכת ראש הממשלה, שיגר בנימין נתניהו, בכבודו ובעצמו, ימים אחדים לפני הבחירות המותחות לכנסת ה-21, מכתב ברכה חם לשכטמן "היקר", בו ציין, ש"נודע לי שבימים אלה, הינך חוגג את יום הולדתך ה-80. אני מבקש לברך אותך לרגל מאורע מרגש זה. גילך משקף אוצר בלום של ידע, ניסיון חיים עשיר ותרומה לחברה. ההיסטוריה שלך שזורה בהיסטוריה של מדינת ישראל. שמעתי שהינך בעל למופת, שהקמת יחד עם אשתך ילנה משפחה לתפארת, ושהינך אב וסב מסור לילדיך ונכדיך. אני בטוח, שכל צאצאיך רואים בך מודל לחיקוי, ועליהם גאוותך".

 

נתניהו הוסיף: "עוד אני למד, שהינך ציוני נלהב, שעלית ממוסקבה עם אשתך ילנה, לפני כ-46 שנים, לעיר באר שבע, ותרמת רבות לפיתוחה. גם בימים אלו, חרף גילך, הינך ממשיך בעבודה בבסיס נבטים, מתוך רצון להמשיך ולתרום מידיעותיך ומקצועיותך. יישר כוח על עשייה מבורכת ופורייה. בהזדמנות זו, אני מבקש להודות לנכדך אמיר, על יוזמתו הברוכה לפנות אליי, ולשתף אותי ביום חגך. אני שולח ברכת רפואה שלמה ואריכות ימים לרעייתך ילנה. לך אני מאחל הצלחה רבה בהמשך דרכך ולעוד שנים רבות של עשייה, בריאות איתנה, נחת ושמחה מכל יוצאי חלציך. מזל טוב מקרב לב".

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה