חדשות

הכישלון של ראש המועצה לשעבר

חדשות19 במרץ 2019    דקה אחת
0

נציג מפלגת "כחול לבן" במדגם בחירות בירוחם, ראש המועצה הקודם מיכאל ביטון, לא הצליח להביא לרשימתו לכנסת אפילו קול אחד של תלמידי תיכון ביישוב...

הכישלון של ראש המועצה לשעבר
בחרו בעיקר בימין. תלמידי תיכון בירוחם | צילום: מחלקת הנוער של מתנ"ס ירוחם

ראש מועצת ירוחם לשעבר מיכאל ביטון, נחשב לראש מועצה די פופולארי, והוא גם זכה פעמיים בראשות מועצת היישוב. אלא שכשהוא הגיע אתמול (ראשון), כדי לתרגם את הפופולריות היחסית שלו במערכת הבחירות לכנסת, במסגרת מדגם בחירות בתיכונים בירוחם, הוא כשל, ובגדול.

ל"שבע" נמסר, שבמדגם זכתה מפלגת "הליכוד" (שנציגה היה ח"כ מיקי זוהר) בלא פחות מ-42 אחוזים מקולות הבוחרים, כאשר המפלגה שייצג ביטון, "כחול לבן" (מקום 11 ברשימה לכנסת), לא זוכה ולו בקול בודד אחד בקרב התיכוניסטים ביישוב.

מפלגת "זהות" בראשות משה פייגלין הגיעה שנייה במדגם הבחירות, עם 15 מקולות התלמידים. "כולנו" בראשות שר האוצר משה כחלון זכתה ב-13 אחוזים מהקולות, מפלגת "איחוד מפלגות הימין" קיבלה 9 אחוזים מהקולות, "הימין החדש" 8 אחוזים, "העבודה" 5 אחוזים, "יהדות התורה" 3 אחוזים, מרצ וש"ס 2 אחוזים כל אחת, ואילו מפלגות "צומת" של הח"כ הססגוני אורן חזן ו"ישראל ביתנו" הסתפקו באחוז בודד, כשכאמור "כחול לבן" נותרת עם 0 אחוזי בוחרים.

בסניף "הליכוד" המקומי, בראשות נילי אהרון, אומרים ש"התוצאה המביכה בירוחם, האמור להיות המגרש הביתי של ביטון, מצביעה על המגמה, המסתמנת בעיירות הפיתוח והפריפריה. הפאנלים בדרום ובצפון ממשיכים מגמה חיובית של מפלגת 'הליכוד' בפריפריה".

התוצאות חד משמעיות. פריסת העוגה של המצביעים במדגם

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה