חדשות

נחנך בית המדרש של "בית מוריה" בבאר שבע

חדשות13 במרץ 2019    דקה אחת
0

אחרי שנה של ציפייה, נפתח השבוע רשמית המיזם, ורבים באו לברך על כך

נחנך בית המדרש של "בית מוריה" בבאר שבע
חדש מ"בית מוריה". בית המדרש של העמותה | צילום יח"צ

שמחה גדולה והתרגשות רבה, בערב חנוכת בית המדרש החדש של עמותת "בית מוריה", שנערך בתחילת השבוע, ברחוב טבנקין שבשכונה ה' בבאר שבע, בתום מרתון לימודי תורה. ל"שבע" נמסר, שלאחר שנה של ציפייה, חנכה "בית מוריה" את בית המדרש החדש והראשון של העמותה עם לימודי תורה, חגיגות עד הלילה ואורחים רבים. באירוע נכחו, ח"כ בצלאל סמוטריץ', אבי וורצמן ממייסדי "בית מוריה" ומכובדים נוספים.

בית המדרש הסמוך לבית הכנסת, יהפוך למרכז הרוחני תורני החדש של העמותה, ויתקיימו בו כל השיעורים ומפגשי האברכים מטעם "בית מוריה". בעמותה כבר הכינו לוח זמנים שבועי, המציע מגוון שיעורים ביהדות ותורה, שיועברו בבית המדרש מדי יום, בין 9 בבוקר ל-11 בלילה. בין השיעורים הקבועים ניתן למצוא שיעורים בסוגיות בתורה, הלכות תפילין, "תורת הלבבות", שיעורים בנושאי חינוך וכמובן דרשה יומית של ראש מוסדות "בית מוריה" הרב שמעון כהן.

המברכים בטקס היו הרב פנחס אבוחצירא, ח"כ סמוטריץ' הרב הראשי לבירת הנגב הרב יהודה דרעי, הרב הדיין אהרון דרשביץ, הרב הדיין יעקוב עובדיה, רבה של צפת הרב שמואל אליהו, יו"ר סיעת "הבית היהודי" במועצת העיר הרב גדי מזוז, וורצמן, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה עופר כרדי וחבר המועצה משה ינאי. מנכ"ל העמותה ציון חדד, הדגיש: "זה היה ללא ספק, ערב מרגש, מרומם ומעצים, וזה רק מראה עד כמה הציבור צמא לשמוע דברי תורה, ולהיות חלק מתומכי בית המדרש".

הרב כהן אמר, שמפתיחת בית המדרש, ועוד בטרם הושלמה הקמת חלק נוסף במבנה, ניכרת עלייה גדולה ומשמעותית במספר לומדי התורה והאברכים ובעלי הבתים, המגיעים ומקדישים עיתים ללימוד התורה. הוא הודה לכל מי שסייעו בהקמת המיזם, אם במעשה ואם בתרומה כספית. אגב כך, נערך במשך יומיים מסע התרמה המוני לטובת מוסדות "בית מוריה", במהלכו התרימו עשרות מתנדבות ומתנדבים את הציבור הרחב במאות אלפי שקלים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה