חדשות

"אני אוהב את באר שבע"!

חדשות7 במרץ 2019    3 דקות
0

ראש הממשלה בנימין נתניהו, פתח הערב, את מסע הבחירות של "הליכוד" בבאר שבע, בין היתר בהצהרת אהבה הדדית בינו ובין בירת הנגב. וגם בעילה נוספת לפיטוריו של שר האוצר יאיר לפיד, מממשלתו הקודמת: סירובו לכאורה, להעביר תקציבים למימון מעבר צה"ל דרומה...

"אני אוהב את באר שבע"!
נתניהו על במת היכל התרבות בבאר שבע | צילום: "שבע"

אל מול קהל של מאות תומכים ופעילים בהיכל התרבות בבאר שבע, פתח ראש הממשלה, בנימין נתניהו, את מסע הבחירות של הליכוד לקראת ה-9 באפריל, אז יכלו אזרחי ישראל לקלפי.
אל נתניהו התלוו לאירוע שר העלייה והקליטה, יואב גלנט, והשרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל. בתחילת דבריו הסביר נתניהו מדוע החליט לפתוח את מסע הבחירות דווקא בברית הנגב: "החלטתי שנפתח את מסע הבחירות שלנו כאן בבאר שבע כי אני אוהב את באר שבע, הליכוד אוהב את באר שבע, ובאר שבע אוהבת את הליכוד".
בהמשך נתניהו העלה על נס את ההשקעות של ממשלתו בבאר שבע, שהפכו אותה ל"בירת הסייבר", ונזכר בביקורו בעיר לפני כרבע מאה, כאשר נפגש כשגריר ישראל באו"ם עם ראש העירייה המנוח, איז'ו רגר, במה שכינה "פונדק" (מלון "נאות מדבר" ז"ל… – י.ס.ד).
במהלך נאומו הקצר יחסית (כרבע שעה בלבד), ציין ראש הממשלה עילה נוספת לפיטוריו של שר האוצר יאיר לפיד, מממשלתו הקודמת: סירובו של לפיד, לפי נתניהו, להעביר תקציבים למימון הפרויקט הלאומי של מעבר צה"ל דרומה…
נתניהו תקף את ראשי מפלגת "כחול-לבן" שמסתמנת כיריבה המרכזית של הליכוד בבחירות הקרובות. ראש הממשלה עבר על רשימת הבכירים ב"כחול-לבן" והסביר מדוע כל אחד מהם הוא איש שמאל, על פי הגדרתו. "לפיד וגנץ זה שמאל בריבוע, שמאל ברוטציה. מצביעים גנץ, ומקבלים לפיד. הם הביאו כמה אנשים שהם כביכול בימין, עלי תאנה. הם עשו זאת, כדי להסתיר את השמאל שלהם. כבר היינו בסרט הזה, וקיבלנו אוסלו ואינתיפאדה. אלפי הרוגים. אנשים פחדו להיכנס לקניונים, למסעדות ולאוטובוסים. אסור לחזור על הטעות הזאת. זאת מהות הבחירות: או ממשלת ימין חזקה בראשותי או ממשלת שמאל חלשה של לפיד וגנץ, שתלויה לחלוטין במפלגות הערביות. אין להם שום אפשרות להקים את הממשלה שלהם בלי התמיכה של הח"כים מהמפלגות הערביות, שרובם לא מכירים במדינת ישראל, ושיש שם מפלגות איסלאמיסטיות ואנטי ציוניות. לכן, זה או טיבי או ביבי. הם תלויים לחלוטין בקולות האלה, וכשאין להם תסריטים מוכנים, הם מודים בזה, וזה נכון. הבחירה היא בין ימין לשמאל".
והוא סיכם: "זה קרב צמוד, וזה לא פשוט, כי השמאל התאחד, ואני לא מזלזל בזה. והתקשורת עוברת כל גבול; היא מגוייסת ברובה המכריע. אגב, ראיתי שיש אחד שחורג מהקו, ואומרים: 'איך זה יכול להיות? זאת פגיעה בדמוקרטיה'. הדמוקרטיה שלהם זה צפון קוריאה. להם יש את התקשורת, לנו יש את העם, אבל צריך להביא את העם, שכונה שכונה, רחוב רחוב, בית בית, חדר חדר".האירוע, שהיה בניצוחו של שמעון בוקר, סגן ראש עיריית באר שבע ויו"ר מועצת סניף הליכוד בעיר, הסתיים בשירת התקווה כשעל הבמה השרים גלנט וגמליאל לצידו של נתניהו.

 

מאות תומכים ופעילי ליכוד הערב בהיכל התרבות בב"ש

 

ניהל את האירוע. בוקר

 

צפו בנאומו של נתניהו הערב בבאר שבע:

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה