חדשות

הגזברים של הגזבר

חדשות20 בפברואר 2019    דקה אחת
0

מועצת העיר באר שבע אישרה ל-8 מעובדי מינהל הכספים לחתום במקום גזבר העירייה על התחייבויות כספיות שונות

הגזברים של הגזבר
רו"ח תומר ביטון. 8 עובדים כגיבוי | צילום: ארכיון "שבע"

8 מעובדי מינהל הכספים בעיריית באר שבע, בראשות גזבר העירייה רו"ח תומר ביטון, הוסמכו באחרונה, לפי החלטת מועצת העיר, לחתום בשם הגזבר על התחייבויות כספיות, בהתאם למה שמאפשרות פקודת העיריות וחוק הרשויות המקומיות.

רו"ח ביטון כתב לראש הרשות רוביק דנילוביץ', שמועצת העיר הסמיכה בקדנציה הקודמת את מ"מ הגזבר, עו"ד סופיה רווח, לחתום בשם רו"ח ביטון בהיעדרו וכן את מנהל אגף כלכלה רכש והתקשרויות במינהל עמוס אבו, לחתום בשם הגזבר בעת היעדרו והיעדרה של עו"ד רווח. כעת, במטרה "לבזר סמכויות, ולצמצם חסמים וצווארי בקבוק בעבודת העירייה", התבקשו חברי המועצה לאשר בנוסף את הסמכת עובדי מינהל הכספים ודרג הניהול ברשות לחתום במקום גזבר העירייה על התחייבויות כספיות של הרשות (בנוגע לקבלת שירותים או ביצוע עבודה עבור העירייה או לרכישת טובין). הזמנות השירות הוגדרו לפי 3 רמות: א' עד 10,000 שקלים, ב' עד 50 אלף שקלים ו-ג' עד 100 אלף שקלים.

החברים אישרו חתימות במקום הגזבר של סגן גזבר הרשות ומנהל אגף תקציבים ותקציבי פיתוח, הממונים על התקציב הרגיל ועל תקציב הפיתוח וחשבי מינהל תכנון ופיתוח, תפעול, חינוך ואגפי הרווחה, המינהל הכללי, משאבי אנוש ופיקוח עירוני.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה