חדשות

רהט: נסגר לשבוע בית עסק לנרגילות

חדשות7 בפברואר 2019    דקה אחת
0

בשל העסקת שב"ח. מ"מ מפקד המחוז הדרומי במשטרה תת ניצב אמנון אלקלעי, הורה על סגירת "נרגילה מכאן לאן" ל-7 ימים בצו מינהלי

רהט: נסגר לשבוע בית עסק לנרגילות
| צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

בית העסק "נרגילה מכאן לאן" שברהט הוגבל מינהלתית, ונסגר לתקופה של 7 ימים בצו מינהלי (עד יום שני הקרוב, ה-11 בחודש), שהוציא מ"מ מפקד המחוז הדרומי במשטרה, תת ניצב אמנון אלקלעי, במסגרת סמכותו בחוק הכניסה לישראל סעיף 12 ב' 4 (א').

ל"שבע" נמסר, שהצו הוצא לאחר שבפעילות של שוטרי משטרת ישראל ביום שני (ה-4 בחודש) במרחב הנגב, אותר בבית העסק שוהה בלתי חוקי, שעבד במקום במשך תקופה ללא היתר שהייה או עבודה בתחומי הארץ, ובירור וחקירה העלו שהאיש אף לן בבית העסק.

למרות שהמחוקק הקנה למ"מ מפקד המחוז סמכות להוציא את הצו לתקופה של 30 יום, הוא איזן בין השיקולים שעמדו בבסיס החלטתו (חופש העיסוק מחד גיסא וחובתו לשמירה על שלום הציבור מאידך גיסא). הצו נמסר לאחר שמכלול הראיות לימד על כך, שלא נעשים מהלכים כלשהם מצד הבעלים או המנהלים במקום, כדי להבטיח שבמקום יועסקו או יולנו אך ורק בעלי היתר שהייה ועבודה בתחומי מדינת ישראל. במשטרה מדגישים, שעם כניסתו לתוקף של התיקון לחוק הכניסה לישראל, המאפשר למשטרת המדינה להוציא צו סגירה מינהלי, ובכך לאסור את השימוש במקום בו בוצעה העבירה או ההלנה, ישאו באחריות מעסיקים ומלינים של השוהים הבלתי חוקיים שייתפסו ברשותם.

ובמשטרה סיכמו: "לנגד עינינו עומדת מעורבותם של שוהים בלתי חוקיים במעורבות פלילית, המשפיעה על מרקם החיים התקין של האזרח שומר החוק. אנו נמשיך כל העת בפעילות למניעת סכנה לציבור התושבים. משטרת ישראל פועלת כל העת למען ביטחון הנפש והרכוש, תוך אכיפת חוק הכניסה לישראל, וכנגזרת ביצוע פעולות אכיפה נגד הלנת והעסקת שוהים בלתי חוקיים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה