חדשות

"עדיין יש לי פחדים, אבל הוקל לי"

חדשות17 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

מפקד תחנת משטרת באר שבע הגיע לביתה של דורית, בו הותקפה באכזריות והגיש לה את כתב האישום כנגד החשוד במעשה

"עדיין יש לי פחדים, אבל הוקל לי"
מפקד התחנה עם צוות החקירה ודורית. סגרו מעגל | צילום: פרטי

לפני כחודש דורית, תושבת באר שבע המתפרנסת מממכר אוכל מביתה, הותקפה באכזריות ונשדדה. "אני לא מאמינה שאני בחיים, הייתי בטוחה שישחט אותי", סיפרה ל"שבע" אחרי האירוע. בתחילת החודש, החשוד תושב דהריה, בן 32, נעצר.

לאחרונה, בתחנת באר שבע סגרו מעגל עם דורית, כשמפקד תחנת באר שבע בעצמו, נצ"מ אפי שימן והצוות שפענח את החקירה, הופיעו בפתח ביתה של דורית, בו הותקפה, והגישו לה את כתב האישום כנגד החשוד. "זה היה מעשה נורא אכזרי והמקרה היה נורא חשוב לנו", סיפרו במשטרה.

"אני מאוד מאוד מעריכה את זה, טיפלו בי ובמקרה מאוד יפה והתייחסו אליי מאוד יפה", שחזרה דורית שבזמנו תיארה את תחושותיה: "אם אני לא יכולה להרגיש בטוחה בבית שלי, זו הרגשה רעה מאוד", אמרה.

"אני לא אגיד שאני כבר מאה אחוז, אבל משתדלת לחזור לשגרה. אני שומרת על שגרה. עדיין יש לי פחדים מכל מיני קולות מאחורי הגב שלי ועדיין אני לא משאירה את הבית פתוח כשאני לבד, אבל הוקל לי. זה החזיר לי קצת את תחושת הביטחון שנלקחה ממני".

דורית הודתה למפקד על הטיפול המהיר: "מדובר באנשים מאוד רציניים, מקצועיים ואנושיים. הם התייחסו לנושא ברצינות רבה מאוד. אמרתי להם תודה באופן אישי".

רק אחד מפצעיה של דורית. הפצע האמיתי הוא תחושת הביטחון שנפגעה | צילום: פרטי

יש לציין כי לכידתו של השודד האכזר מצטרף לפענוח שוד אחר שבישרנו לכם עליו לא מכבר, לאחר שבמשטרה עלו על עקבותיהם של שני תושבי שגב שלום ששדדו באכזריות בעלת דוכן פיס בת כ-74 ועצרו אותם.

מפקד תחנת באר שבע נצ"מ אפי שימן: "משטרת ישראל רואה בחומרה אירועי אלימות ופעלה לאיתור ומעצר החשוד בפגיעה במרקם החיים התקין והביטחון האישי. פעילות זו הנה נגזרת מרצף פעילויות שיטור שקראנו להן "חורף חם" שעורכים שוטרי התחנה למען ביטחונם של התושבים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה