חדשות

מכללת "ספיר": הנשיא ביקש לסיים את תפקידו

חדשות27 בנובמבר 2018    2 דקות
0

בנוסף, מנכ"ל המכללה לשעבר מונה ליו"ר חבר הנאמנים, וכהונתו של עו"ד גלעד שר כיו"ר הוועד המנהל ב"ספיר" הוארכה ב-3 שנים

מכללת "ספיר": הנשיא ביקש לסיים את תפקידו
פרופ' עמרי ידלין | צילום: באדיבות מכללת ספיר

חילופי תפקידים במכללת "ספיר": ל"שבע" נמסר, שפרופ' עמרי ידלין סיים קדנציה כנשיא המכללה וביקש לסיים את תפקידו, ד"ר נחמי פז (תושב כפר עזה ומי שהיה עד לפני 4 שנים מנכ"ל המכללה) מונה ליו"ר חבר הנאמנים של "ספיר", כהונתו של עו"ד גלעד שר כיו"ר הוועד המנהל של המכללה הוארך ב-3 שנים, ונבחרו 14 חברי ועד מנהל נוספים.

פרופ׳ ידלין אמר: "לאחר עשור שנים ב'ספיר', מחציתן כמייסד ומנהל בית הספר למשפטים ומחציתן בתפקיד הנשיא, הודעתי לוועד המנהל על בקשתי לסיים את עבודתי כנשיא המכללה. לבקשת הוועד המנהל, כדי לאפשר לו לאתר מועמד/ת ראוי/ה, ובמטרה לאפשר 'העברת מקל' חלקה ומסודרת, הסכמתי להמשיך בתפקיד עד סוף שנת הלימודים הנוכחית או עד שיימצא מחליף ראוי. על אף האתגרים העצומים, שניצבו בפני מכללת 'ספיר' בעשור האחרון, עשינו קפיצה נחשונית קדימה בתחומים רבים: בוגרים שלנו מתחרים בכבוד עם בוגרי האוניברסיטאות המובילות בארץ, 'ספיר' חלוצה בקידום ההשכלה הגבוהה בקרב שכבות סוציו-אקונומיות נמוכות, היחידה למעורבות חברתית במכללה זכתה להכרה כמובילה במדינה, הובלנו מהפכה בתחום היזמות והחדשנות, פתחנו תוכניות אקדמיות חדשות, הובלנו תנופת בינוי, וכל העשייה הזו נעשתה בעבודת צוות, תוך שמירה על מערכת יחסי עבודה וקהילה מעולים. אני מודה לכל עובדי 'ספיר' ותלמידיה, על עמידתם האיתנה ותרומתם לקידום המכללה, שדרות, שער הנגב ועוטף עזה, ומאחל לקהילת 'ספיר' ולקהילות העוטפות אותה המשך שגשוג, יצירה ושלום".

שיתוף פעולה פורה. הנשיא היוצא ויו"ר הוועד המנהל בפעולה | צילום: צילום: באדיבות מכללת ספיר

ועו"ד שר סיכם: "מכללת 'ספיר', בהובלתו של עמרי וצוותו, משמשת כעוגן יציב לפיתוח כל האזור. עוד תגיע העת להודות לעמרי ולחלוק לו כבוד. אין עוד שום מוסד אקדמי בעולם, שמתפקד במציאות כזו, של טרור ואש, משך שנים. ולמרות זאת, מצליחה 'ספיר', המכללה הציבורית הגדולה בישראל, לצמוח ולהתפתח. הוועד המנהל מחזק את ידי העובדים, הסטודנטים, הסגל האקדמי והמנהלי, ההנהלה והנשיאות על נחישותם וחוסנם. בשנים האחרונות, הובילה המכללה תנופה של בנייה מסיבית בקמפוס, יזמות, חדשנות ופיתוח אקדמי, תוך מעורבות עמוקה בחברה ובסביבה. אני מקווה, שנשכיל להמשיך בעשייה, תוך חתירה למצוינות, אחריות לאומית ותקווה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה