חדשות

"הזנק להנדסאים" במכללה הטכנולוגית באר שבע

חדשות12 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

נפתח המחזור השלישי בתוכנית הייחודית להובלת צעירים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית מכל המגזרים ללימודים טכנולוגיים מתקדמים בתחומים נדרשים למשק

"הזנק להנדסאים" במכללה הטכנולוגית באר שבע
הנדסה פלוס. סטודנטים בתוכנית | צילום: יח"צ

תוכנית "הזנק להנדסאים" החלה את פעילותה, זו השנה השלישית, במכללה הטכנולוגית באר שבע, ותלווה במשך כל תקופת הלימודים לתואר ההנדסאי, כ-30 סטודנטים הנדסאים ממגמת חשמל, זאת כחלק מפרויקט, הפועל ב-7 מכללות ברחבי הארץ.

ל"שבע" נמסר, שעמותת "הזנק לעתיד" היא הגוף היוזם והמפעיל את התוכנית, בשיתוף המכללה הטכנולוגית בבירת הנגב. מטרתה של "הזנק להנדסאים" הייחודית היא להוביל צעירים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית מכל המגזרים ללימודים טכנולוגיים מתקדמים בתחומים נדרשים למשק.

התוכנית תתמודד עם כל האתגרים, העומדים בדרכם של הצעירים להסמכה כהנדסאים, ותעניק ליווי מקצועי עד להשמה בעבודה בתעשיות המקומיות. מעטפת התמיכה של הסטודנטים תתבצע באמצעות שילוב של לימודים לצד סדנאות כלים להצלחה והכנה לקריירה, תגבורים, סיורים מקצועיים, חיבור לתעשייה ורכזת תוכנית מלווה. תוכניות ההעצמה עוטפות את הלומד במשך לימודיו בתוכנית 3 שנים, ומספקות את התמיכה לצד הרגשי ללמידה ולבחירות, אותן יבצע הסטודנט.

מנכ"ל המכללה דב תמיר, בירך את הסטודנטים עם פתיחת המחזור השלישי של "הזנק להנדסאים", ואיחל לסטודנטים את מרב ההצלחה בהמשך הלימודים. ואילו ד"ר זהר ניר, רכז התוכנית מטעם "הזנק להנדסאים" הסביר לסטודנטים את ייחודיות התוכנית ואת תרומתה הגדולה למניעת נשירה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה