חדשות

צפו: כתב אישום נגד חשוד בפריצה לתחנות דלק

חדשות5 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

האיש, תושב שגב שלום, נעצר כבר יום לאחר השוד האחרון

צפו: כתב אישום נגד חשוד בפריצה לתחנות דלק
תחנת דלק | צילום אילוסטרציה: "שבע"

במשטרת ישראל נפתחה, לא מכבר, חקירה בחשד לביצוע שני מקרי שוד בשעת לילה מאוחרת, בתחנות דלק בבאר שבע, ב-21 וב-22 באוקטובר. ל"שבע" נמסר, שבפעילות חקירתית, תוך שימוש באמצעים מתקדמים, נודעה זהותו של חשוד, והוא נעצר יום לאחר השוד האחרון.

מעצרו של האיש, תושב שגב שלום בן 21, הוארך מעת לעת. עם התקדמות החקירה, התברר שהחשוד הגיע לתחנות הדלק עם רכבו, כשהוא רעול פנים, ואז תוך השמעת איומים ובסיוע לבושו המאיים, כאשר הוא נחזה לחמוש, שדד אלפי שקלים ונמלט. עם סיום מלאכת החקירה, הוגשה ביום חמישי האחרון (ה-1 בחודש) הצהרה בדבר כוונת התביעה להגיש נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו, ומעצרו הוארך עד היום (שני).

במשטרה מסכמים: "משטרת ישראל משקיעה מאמץ רב למען תחושת ביטחונו של האזרח הנורמטיבי ורכושו, והיא פועלת כל העת לחקירת אירועים ומעצר חשודים בפגיעה באורח החיים התקין של האזרח שומר החוק וסביבתו. המאבק המשטרתי בפשיעה החמורה נמשך כל העת; מדובר במאבק עיקש ונחוש, המתבצע במגוון כלים חקירתיים ומבצעיים גלויים וסמויים, והכל למען שיפור תחושת ביטחונו של האזרח, השמירה על רכושו ומרקם החיים התקין".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה