חדשות

עמק שרה: אין שירותי דואר מתחילת ספטמבר

חדשות10 באוקטובר 2018    דקה אחת
0

בעלי עסקים באזור התעשייה בבאר שבע מתרעמים על סגירת סניף הדואר במקום, וב"דואר ישראל" מבטיחים: "בעוד כחודש, תיפתח סוכנות דואר חדשה באזור"

עמק שרה: אין שירותי דואר מתחילת ספטמבר
אין שירותי דואר. סוכנות דואר | צילום אילוסטרציה: עליזה דבוש

סוכנות הדואר היחידה באזור התעשייה עמק שרה בבאר שבע סגרה את שעריה בתחילת החודש שעבר, ובעלי העסקים באתר נותרו ללא שירותי דואר סמוכים, כפי שהיה עד לסגירת הסוכנות.

הדבר עורר התרעמות קשה בנושא, וימים אחדים לפני הסגירה המיועדת, פנתה מנכ"לית חברת "שרם בנגב" (הפועלת בעמק שרה) סיגל חלבי, במכתב בעניין לשר התקשורת איוב קרא. חלבי ציינה במכתבה, שהסוכנות ברחוב הבדיל משרתת "מאות לקוחות בעלי עסקים באזור התעשייה כמו גם לקוחות ואזרחים, המגיעים מכל סביבת אזור התעשייה". בנוסף, "עד לרגע זה, אף אחד מבעלי העסקים באזור לא קיבל כל הודעה רשמית על סגירת הסניף, ולא ברור לעסקים, שתיבת הדואר שלהם נמצאת בסניף, לאן יזוזו תיבות הדואר, ולאן יישלח אלינו דואר". בשם בעלי העסקים והנכסים באתר, היא ביקשה "את התערבותך האישית והמיידית לפיתרון ומתן מענה למאות עסקים, העומדים להישאר ללא סניף דואר באזור עבודתם".

ל"שבע" אמרה מנכ"לית "שרם בנגב", שלא ייתכן שבעלי העסקים ייאלצו לשלוח את מזכירותיהם לקבלת שירותי דואר באזורים מרוחקים יחסית מאזור התעשייה הגדול, כמו שכונת נווה נוי. מלבד זאת, בעוד כשבוע, יפונו גם מאות תיבות הדואר הפרטיות של בעלי עסקים בעמק שרה, מבלי שנמסרה להם שום הודעה בעניין, וגם לא על סגירת הסניף בזמנו.

מלשכת ראש העירייה רוביק דנילוביץ', נמסר בתגובה, שראש הרשות "שוחח עם שר התקשורת בנושא. השר איוב קרא מסר לראש העירייה, שיפעל לחדש את הפעילות בעמק שרה, ושרשות הדואר תמשיך לתת שירות במקום. ציבור בעלי העסקים ולקוחות הדואר לא ייפגעו"!

תגובת "דואר ישראל": "בעוד כחודש, תיפתח  סוכנות דואר חדשה באזור, זאת לאחר שסוכנת הדואר הוותיקה בעמק שרה ביקשה לסיים את ההתקשרות עם 'דואר ישראל'. בשלב זה, תיבות הדואר של בתי העסק יישארו סמוך לסוכנות בעמק שרה.  דברי דואר רשומים יימסרו עד לפתיחת הסוכנות החדשה, בסוכנות הדואר נווה נוי".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה