חדשות

אייפדים למורי החינוך המיוחד בנגב

חדשות17 בספטמבר 2018    2 דקות
0

במסגרת תוכנית "אייפד לכל מורה לחינוך מיוחד" של קרן "אתנה", קיבלו אייפדים מורים וגננות החינוך המיוחד, בין היתר באופקים

אייפדים למורי החינוך המיוחד בנגב
יקבלו גם הדרכה. שותפי התוכנית ומקבלי האייפדים | צילום: אמיר אלון

מורות וגננות החינוך המיוחד במועצות האזוריות מרחבים, בני שמעון ואשכול, בעיריית אופקים ובמתי"א (מרכז תמיכה יישובי אזורי) צפון הנגב, קיבלו באחרונה, מחשבי אייפד, במסגרת תוכנית "אייפד לכל מורה לחינוך מיוחד" של קרן "אתנה".

ל"שבע" נמסר, שבנוסף לאייפד, יזכו המורות והגננות גם בהדרכה מקצועית של 120 שעות, כדי שיוכלו להשתמש בצורה אופטימלית במכשירים שקיבלו. טקס חלוקת האייפדים נערך בבית הספר היסודי "מרחבים ירוקים" שבמועצת מרחבים.

באירוע השתתפו, בין השאר, מייסד ונשיא "אתנה" אורי בן ארי, יו"ר סניף הסתדרות המורים בבאר שבע ד"ר אליעזר וינוגרד, מנהל שיווק ומכירות בבנק "מסד" רון כהן, מפקחת תקשוב מחוז דרום במשרד החינוך אורלי ז"ק, מפקחת חינוך מיוחד במחוז דבי גוזל, מנהל מחלקת החינוך במועצת מרחבים סמי עטר, מנהל מחלקת החינוך במועצת אשכול אבי יאנוס, מנהל מחלקת החינוך בעיריית אופקים אבי ביתן, סגן מנהל מחלקת החינוך בעירייה אסף מזוז, ומנהלת מתי"א צפון הנגב מוריה אלעזרי.

באמצעות "אייפד לכל מורה לחינוך מיוחד" של "אתנה", מיועדים כ-10,000 מורים ומורות לחינוך מיוחד בישראל לזכות במחשבי אייפד, יחד עם תוכנות ואפליקציות מיוחדות לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות שונות. התוכנית מתבצעת בשיתוף האגף לחינוך מיוחד במשרד החינוך בניהול רחלי אברמזון, והאגף לטכנולוגיות מידע במשרד בניהול רוני דיין.

היא מיועדת להעצים את מורי, מורות וגננות החינוך המיוחד בארץ, ולאפשר להם לתקשר טוב יותר עם תלמידיהם. כמו כן, מקנה התוכנית גישה למגוון רחב של חומרי לימוד, ומשנה משמעותית את חייהם של התלמידים; המורות והמורים יוכלו לגבש בעזרת האייפדים תוכניות לימודים מיוחדות לתלמידיהם, כאשר התלמידים יכולים להמשיך את חוויית הלמידה בבתיהם, לאחר שעות הלימודים בבית הספר.

"אייפד לכל מורה לחינוך מיוחד", שהושקה ב-2015, היא נדבך נוסף בתוכניותיה של קרן "אתנה", הכוללות את "מחשב נייד לכל מורה" (הושקה ב-2007), "מחשב נייד לכל גננת" (הושקה ב-2012), "טאבלט לכל מורה למדעים" (הושקה ב-2014) ו"מחשב נייד לכל מורה לאנגלית" (הושקה ב-2018). עד היום, חילקה הקרן מחשבים ניידים (לפ-טופים), טאבלטים ואייפדים ליותר מ-19 אלף מורות, מורים וגננות (בהתאם לתוכניות השונות של "אתנה") ב-1,504 בתי ספר וגני ילדים השוכנים ב-131 רשויות ברחבי הארץ, יחד עם קורסי הכשרה מקצועיים.

חלוקת האייפדים למורות וגננות החינוך המיוחד התאפשרה בזכות תרומתם של הקרן ושותפיה: הקרן לקידום מקצועי של הסתדרות המורים, בנק "מסד", משרד החינוך, הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון, קרן משפחת סילבן אדמס, מגבית קנדה, מועצות מרחבים ובני שמעון ואשכול ועיריית אופקים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה