חדשות

"נושקים ל-6 מנדטים"

חדשות4 בספטמבר 2018    4 דקות
0

עו"ד רפי בוקר, אחיו של ראש רשימת "הליכוד" בבאר שבע שמעון בוקר, צופה שהמפלגה תכפיל את כוחה הנוכחי במועצת העיר פי 6

"נושקים ל-6 מנדטים"
יהיו הרשימה השנייה בגודלה במועצה? צמרת רשימת "הליכוד" במסיבת העיתונאים | צילום: "שבע"

אופטימיות מרקיעת שחקים בסניף "הליכוד" בבאר שבע, לקראת הבחירות המוניציפליות, בעוד פחות מחודשיים: במסיבת עיתונאים היום (ג'), שהוגדרה כ"דרמטית" (לרגל צירופה של חברת סיעת "הבית היהודי" לשעבר במועצת העיר, ד"ר רות פרנקל, למקום השני ברשימת "הליכוד" למועצה), ציין עו"ד רפי בוקר (אחיו של ראש הרשימה, שמעון בוקר), בתשובה לשאלת "שבע" לגבי יעד המנדטים של רשימת "הליכוד" בבחירות הקרובות, ש"אנחנו נושקים ל-6 מנדטים".

עו"ד בוקר טען, שנתונים אלו אינם ידועים עדיין אפילו לראשי הסניף (ולכן גם מפתיעים אותם), ושהם מתבססים "על בדיקות שעשינו", כאשר לפי אותן "בדיקות" (ולא סקרים מדעיים – י.ס.ד) "רוביק הולך לשבור את ה-16 מנדטים, וקרוב ל-17". בנוסף, "הבית היהודי" היא "סביב ה-2 מנדטים, פימה פיינבלום לא נכנס, 'ישראל ביתנו' מקבלת מנדט אחד, ש"ס וה'אגודה' והמפלגה השלישית (מם הסתם כוונתו ל"קול באר שבע", בראשות איציק דהאן – י.ס.ד) יישארו בחוץ אם לא יתאחדו, 'יש עתיד' לא בתמונה, וינאי מקבל מנדט אחד".

קודם לכן, אמר יו"ר הנהלת סניף "הליכוד" הרווה מימון (שבנו לירן נדחק מהמקום ה-2 ל-3 ברשימה, עקב הצנחתה של ד"ר פרנקל למקום ה-2 בה, והקריא מהכתב מספר משפטים מצומצם – י.ס.ד), שרשימת "הליכוד" כוללת "צעירים, מבוגרים, נשים וגברים בעלי השכלה, שלא מביישת, ואנחנו יכולים להתפאר בה".

פרנקל אמרה, שזהו "יום מרגש ביותר" מבחינתה, בהיבט הלאומי של הצטרפות לרשימה של מפלגה (שיש לה "שפת דיבור" ו"תפישת עולם", אליהן היא ומשפחתה מתחברים, ובאמצעותה יכולה ד"ר פרנקל לממש את חלומה לחיבור א"י והיהדות). היא הוסיפה: "אני מרגישה, שיש פה ידידי אמת; נכון שיש כאן פוליטיקאים, אבל גם אנשי אמת". לדברי פרנקל, היא מכירה את בוקר גם מפעילותם המשותפת בלילות ב"סיירת ההורים", ומצאה בו "אדם יקר, שמשפיל ראש, ועובד בצניעות ובענווה". חשובים לה "רווחת המשפחה, הנושא שמוביל אותי" ו"חינוך למבוגרים. זו זכות מאוד גדולה עבורי להיות פה".

"לעשות הרבה יותר". ד"ר פרנקל ובוקר | צילום: "שבע"

ראש הרשימה החמיא לד"ר פרנקל על פעילותה הציבורית, אליה התוודע גם במסגרת היותו עובד עירייה, והדגיש: "אמרתי בראיון ל'שבע', שהפכתי לאיש ציבור בלי שאני יודע; עד לפני חודשיים לא ידעתי, וכשפנו אליי שאתמודד על תפקיד ראש הרשימה התייעצתי עם אשתי חני, שאמרה לי שאני כבר שם 20 שנה. לא ידעתי שאני עושה כל כך טוב, עד שאנשים לא פנו אליי". לדבריו, דמויות שונות שביקשו להשתלב במקום ה-2 ברשימת "הליכוד" למועצת העיר "יכלו להביא 2 ו-3 מנדטים מעבר לחלום, אבל רציתי שתשב לידי אישה, ואני לא רוצה פוליטיקאים, למרות שהפכתי להיות פוליטיקאי בלי שאני יודע. חיזרתי אחרי פרנקל, והיא בהתחלה אמרה לי שהיא אוהבת את 'הליכוד', אבל לא כל כך רוצה להיות בו. בסוף, אחרי כמה שיחות טלפון, הודעתי לה אתמול בערב, שאושרה בוועדה המוניציפלית שלנו הצבתה במקום ה-2 ברשימה. היא קצת בכתה בטלפון".

ובוקר המשיך: "אנו יוצאים למהלך טוב לעיר, והולכים לעשות הרבה דברים טובים. לי חשוב כשמעון בוקר, שלא תהיה לי דלת במשרד כסגן ראש" הרשות; "אני רוצה להישאר אותו בן אדם. מצאתי פרטנרית, כדי שאוכל לעשות הרבה יותר טוב ממה שאני עושה היום כעובד ציבור. אני הולך לבטל את החנייה בתשלום לתושבי באר שבע, ואעשה על זה מלחמה. ואני גם רוצה להיות האבא לעסקים בעיר, לפתור בעיות, ואעזור בכך לראש העירייה, שרוצה שאעשה את זה בשבילו". הוא גם התחייב לדאוג לכך ש"הפקיד (ברשות) יגיע לבעל העסק, לצורך טיפול בקבלת רישיון עסק", ואחיו רפי טען, שבעלי עסקים מקומיים יוכלו לקבל רישיונות עסק זמניים לשנה, עם הגשת שני אישורים ראשוניים בלבד לעירייה.

בתשובה לשאלת "שבע" האם הייתה מעורבות מחוץ ל"ליכוד" בהצנחתה למקום ה-2 ברשימת המפלגה למועצת העיר (למשל גורמים בסביבת ראש הרשות רוביק דנילוביץ' – י.ס.ד), השיבה ד"ר פרנקל: "אני ושמעון ניהלנו דו שיח". ואשר לעזיבתה את רשימת "הבית היהודי", ציינה: "אני מכבדת מאוד את 'הבית היהודי' ואת גדי (הרב מזוז, ראש הרשימה – י.ס.ד), אבל הייתי צריכה לשאול את עצמי מה ה'אני מאמין' שלי בעשייה במעורבות פתוחה הרבה יותר. כל הבנות שלי עשו צבא, ולא שירות לאומי, ואני מרגישה הרבה יותר חופש במפלגה הזאת".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה