חדשות

די. ג'יי באר שבעית במצעד הגאווה במונטריאול

חדשות21 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

הייתה חלק ממשלחת של שמונה חברי הקהילה הגאה בבירת הנגב, שיצאה למצעד

די. ג'יי באר שבעית במצעד הגאווה במונטריאול
מבירת הנגב לעיר הקנדית. חברי המשלחת במונטריאול | צילום: רוני כרמל

משלחת של 8 באר שבעים חברי הקהילה הגאה ביקרה, בשבוע שעבר, במונטריאול שבקנדה. ל"שבע, נמסר, שבמהלך הביקור, נפגשו חברי הקבוצה עם יהודים קנדים חברי הקהילה במונטריאול, וכולם השתתפו יחדיו במצעד הגאווה הרשמי של העיר.

המשלחת מבירת הנגב כללה את יוזמי מצעד הגאווה הראשון בבאר שבע, חברי ועד "הבית הגאה בבאר שבע" (העמותה הגאה היחידה הפועלת בדרום הארץ), נציגי "התא הגאה" של אוניברסיטת בן גוריון, מלכות דראג ידועות, בעלי הפאב הקווירי פמיניסטי "ביאליק 26", ואפילו הדי. ג'ייאית הרשמית של האירועים הגאים בדרום, די. ג'יי קלייד, הלא היא סלעית דודיאן, שהקימה את ליין "מונרו", ותקלטה על המשאיות לאורך מצעד הגאווה הרשמי של מונטריאול. כמו כן, באירוע הופיעה מלכת הדראג הידועה גבריאלה מלאכי – עידני סעדה בשבילכם…

חברי המשלחת דנו עם מארחיהם בסוגיית הזיהוי כיהודי גאה בישראל ובחו"ל, הכינו חלות צבעוניות גאות לשבת, והשתתפו באירועי הקהילה הגאה בעיר. במהלך מצעד הגאווה הענק של מונטריאול, לקחו חברי המשלחת מבאר שבע תפקידי מפתח, החל מתקלוט על המשאיות ועד הופעות דראג לאורך המצעד ברחבי העיר.

בימים אלה, מציינת השותפות בין באר שבע ובני שמעון לקהילה היהודית של מונטריאול 25 שנות עשייה משותפות. מנהלת שותפות באר שבע בני שמעון מונטריאול ב"סוכנות היהודית", דפני קרן לפידות, ציינה ש"מדי שנה, נערכים מאות מפגשים בין מתנדבים מישראל והקהילות השותפות מעבר לים, ומיזם 'שותפות ביחד' של ה'סוכנות' נותן הזדמנות להכיר את ישראל באופן בלתי אמצעי, ולקדם ביחד פרויקטים משותפים".

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה