חדשות

מעקב "שבע": חנייה חינם בשוק גם בעיד אל אדחא

חדשות19 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

אחרי שבאחרונה, אפשרה עיריית באר שבע (לראשונה בהיסטוריה המודרנית) חנייה חינם בעיד אל פיטר

מעקב "שבע": חנייה חינם בשוק גם בעיד אל אדחא
השוק העירוני | צילום ארכיון: "שבע"

זה כבר הופך למסורת: עיריית באר שבע מאפשרת חנייה חופשית בתחום החנייה המוסדרת (כחול לבן) בשוק העירוני, גם לרגל חג עיד אל אדחא (חג הקורבן) המוסלמי. בעירייה ציינו, שהחנייה חינם החלה ביום רביעי האחרון (ד' באלול התשע"ח, 15.08.2018) מ-07:00 ותסתיים ביום רביעי הקרוב (י"א באלול התשע"ח, 22.08.2018) ב-07:00. פעולות אכיפה בתחום עבירות חנייה בניגוד לחוקי התעבורה (כגון אדום לבן וחניית נכים) יופעלו כסדרן.

כזכור, ב-27.5 השנה, פרסמנו כאן בלעדית, שלראשונה בהיסטוריה המודרנית של בירת הנגב, תתחשב עיריית באר שבע בחוגגים המוסלמים, ותאפשר חנייה חינם בשוק העירוני, לרגל חג מוסלמי, ולא כנהוג בחול המועד של החגים פסח וסוכות, כפי שנעשה זה שנים לא מעטות. הרשות הודיעה, בזמנו, שלקראת חג עיד אל פיטר (מיד בתום צום הרמדאן), יוכל כל ציבור הנהגים בבירת הנגב, לחנות בשוק בחינם.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה