חדשות

בלעדי: מעל 40 דוחות לנהגים ב"דן באר שבע"

חדשות21 ביוני 2018    דקה אחת
0

לא פחות מ-42 דוחות ניתנו לנהגי החברה, הטוענת: "לא מדובר בעבירת תנועה או בטיחות, אלא בנהלים של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה"

בלעדי: מעל 40 דוחות לנהגים ב"דן באר שבע"
צילום: ארכיון "שבע", אילוסטרציה

בשבועות האחרונים, ערך משרד התחבורה ביקורת בקרב נהגי חברת "דן באר שבע", המפעילה זה כשנה וחצי את התחבורה הציבורית בבירת הנגב. ל"שבע" נודע, שהמבקרים נתנו לא פחות מ-42 דוחות לנהגים בחברה, בגין נהיגה תוך דיבור אסור בטלפון הסלולארי.

דובר המשרד אבנר עובדיה, מסר בתגובה: "משרד התחבורה מבצע בקרה חיצונית על כלל מפעילי התחבורה הציבורית. מדי תקופה, מתפרסם באתר האינטרנט של" המשרד "דוח בקרה, בו נחשפים הנתונים לציבור. הנתונים המדוברים הוצגו להנהלת" החברה. "משרד התחבורה רואה בנושא אכיפת החוק בכלל ודיבור בסלולארי בזמן נהיגה בפרט חלק חשוב בהגברת הבטיחות והשירות לציבור".

תגובת "דן באר שבע": "יובהר, שלא מדובר בעבירת תנועה או בטיחות, אלא בנהלים של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, שמאפשרות לנהגים בתחבורה הציבורית לדבר עם דיבורית אך ורק כשהדבר מחויב לנושאי עבודה. הנתונים מתייחסים ל-2017, ואנו משקיעים המון משאבים בהדרכות נהגים ובהסברה פנימית, בכל הקשור לרמת השירות ונהלי עבודה, ומפעילים סנקציות משמעתיות והטלת קנסות כלפי מי שאיננו עומד בדרישות. ככל חברה מסודרת, גם אנחנו מקפידים קלה כחמורה על יישום הנהלים והתקנות, ונמשיך להפעיל הליכי משמעת נוקשים במקרים, בהם עובדי החברה (ולא רק נהגים) אינם ממלאים ההוראות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה