חדשות

שודרג אזור התעשייה הצפוני בבאר שבע

חדשות14 ביוני 2018    דקה אחת
0

תאגיד "מי שבע" סיים את הפרויקט, בהיקף כספי של כ-400 אלף שקלים

שודרג אזור התעשייה הצפוני בבאר שבע
תשתיות המים הוסדרו. צנרת מים מחודשת | צילום: באדיבות "מי שבע"

תאגיד המים והביוב "מי שבע", האמון על תשתיות המים והביוב בערים באר שבע ואופקים, השלים באחרונה בהצלחה את מלאכת שדרוג תשתיות המים באזור התעשייה הצפוני בבירת הנגב.

ל"שבע" נמסר, שבשבועות האחרונים, עבדו במרץ צוותי התאגיד על שדרוג תשתיות המים במתחם העסקים, הממוקם בפינת הרחובות דוד בן גוריון ואליהו נאווי. עלות הפרויקט נאמדת בכ-400 אלף שקלים, והוא בוצע במטרה להסדיר את תשתיות המים, ולשפר את איכות ואמינות אספקת והובלת המים למתחם. העבודות, שנמשכו כשלושה שבועות, כללו החלפת קווי מים, הסדרת מערכות המדידה הפרטיות, התקנת מפרטים עיליים והידרנטים לכל המגרשים וחיטוי ושטיפה של קווי המים וחיבורם למערכת המים החדשה.

מנכ"ל "מי שבע", מריו לובטקין: "בזכות שיתוף הפעולה והליווי הצמוד והשוטף בין בעלי העסקים לנציגי התאגיד, בעת ביצוע הפרויקט, הושלמו העבודות ביעילות ובמהירות, על הצד הטוב ביותר. נמשיך לפעול, כל העת, לשיפור ולשדרוג תשתיות המים והביוב, לרווחת התושבים ובעלי העסקים בעיר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה