חדשות

צפו: סעודת פתיחת צום רמדאן משטרתית

חדשות11 ביוני 2018    דקה אחת
0

סגל הפיקוד הבכיר במחוז הדרומי של המשטרה ערך אתמול, את ארוחת האיפטר בהשתתפות "ראש עיריית רהט ונכבדי העדה הבדואית"

צפו: סעודת פתיחת צום רמדאן משטרתית
שיתוף פעולה. האורחים ומארחיהם | צילום: דובר המשטרה

סגל פיקוד המשטרה הבכיר במחוז הדרומי, בראשות מפקד המחוז ניצב מוטי כהן, ומפקד מרחב נגב תת ניצב נתן בוזנה, ערך אתמול (יחד עם ראש הרשות להסדרת ההתיישבות הבדואים בנגב יאיר מעיין, וראש עיריית רהט טלאל אלקרינאווי), ארוחת איפטר, לרגל סיום יום הצום, במסגרת חודש הרמדאן.

ל"שבע" נמסר, שבמהלך האירוע, שנערך במטה מחוז דרום של משטרת ישראל, הדגיש אלקרינאווי בדבריו את החשיבות הרבה, שיש לנוכחות המשטרה ביישובים הבדואים, ושהבדואים מברכים על תהליך הנגשת שירותי המשטרה ופתיחת נקודות המש"קים במגזר.

נציגים אחרים של "האוכלוסייה הבדואית", כהגדרת המשטרה, בירכו אף הם, ציינו שהביקור תורם לחיזוק הקשר החשוב וההדוק, המתקיים לאורך כל השנה, והעלו על נס את שיתוף הפעולה והטיפול בבעיות, שמטרידות את האוכלוסייה. כמו כן, הדגישו שהם מאמינים בשותפות, ושהמשטרה היא חלק מהם, ולא נגדם.

מפקד המחוז בירך את נציגי האוכלוסייה המכובדים, בברכת "רמאדן כארים", העלה בפני המכובדים את הסוגיות החשובות, העומדות על סדר היום, ביניהן פתיחת תחנת משטרת ערוער במהלך החודשים הקרובים והצגת מרכזי השיטור הקהילתיים החדשים שנפתחו במהלך השנה האחרונה ביישובים ובכפרים הבדואים, מהלך שהינו חלק מהדגש המושם על מתן שירות שוויוני והרחבתו לאוכלוסייה הבדואית, וקרא להידוק שיתוף הפעולה בין כלל הגורמים.

ניצב כהן סיכם: "הדרום הוא של כולנו, ונדרש מאיתנו לדבר באותה שפה, לאורך כל ימות השנה. עלינו לחשוב ולפעול ביחד, ברוח המסורת של המחוז הדרומי: מיגור האלימות, גיוס צעירים וטיוב שירותי המשטרה במגזר. רק בעבודה משותפת נצליח יחדיו ליישם זאת".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה