חדשות

חשוד בקיזוז חשבוניות פיקטיביות בכ-117 מיליון!

חדשות11 ביוני 2018    דקה אחת
0

כתב אישום הוגש לבית המשפט השלום בבאר שבע נגד תושב העיר ושתי חברות שניהל

חשוד בקיזוז חשבוניות פיקטיביות בכ-117 מיליון!
צילום אילוסטרציה: ארכיון, פנתרמדיה

כתב אישום הוגש, באחרונה, לבית המשפט השלום בבאר שבע, נגד עזאת שנראן (56) תושב בירת הנגב ושתי חברות בניהולו, זאת בחשד שהפיץ וקיזז חשבוניות פיקטיביות בסכום כולל של כ-117 מיליון שקלים.

ל"שבע" נמסר, שכתב האישום הוא תוצר של חמישה תיקי חקירה, ארבעה מהם נוהלו בידי יחידת חקירות מכס ומע"מ באר שבע והדרום, ואחד בידי מחלקת ביקורת חשבונות במע"מ אשדוד. את כתב האישום הגישה עו"ד יעל בוקר-יוסף מהלשכה המשפטית במכס ומע"מ באר שבע.

כמפורט בכתב האישום, שנראן חשוד שפעל בשיטתיות ולאורך זמן במהלך השנים 2009 – 2015, במטרה להתחמק מתשלומי מע"מ, וסייע לכאורה לאחרים להתחמק ממע"מ, באמצעות הפצת 132 חשבוניות פיקטיביות בהיקף של כ-47 מיליון שקלים, שהמע"מ הגלום בהן עומד על כשבעה מיליון שקלים, ומנגד חשוד שנראן שקיזז מס תשומות שלא כדין בסכום של כ-10.3 מיליון שקלים, בהסתמך על 291 חשבוניות פיקטיביות בסכום כולל של כ-70 מיליון שקלים.

החשוד היה המנהל והבעלים של שתי חברות בתקופה הרלוונטית, "האחים מנצור" הרשומה במע"מ החל ממרץ 2007 כעוסק מורשה בענף סלילת כבישים ועבודות עפר וחברת "א. י. ישי שירותים ומתכות" הרשומה במע"מ החל מפברואר 2005 בענף מסגרות ברזל. בספרי החברות קוזזו לכאורה מספר רב של חשבוניות פיקטיביות, ועל שמן הופצו לכאורה אל גורמים שונים חשבוניות פיקטיביות, כדי לסייע להם לכאורה להתחמק מתשלום מס כדין.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה